Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Mluvíte mně z duše, tak zkostnatělý podnik aby člověk pohledal. A ještě nás dráždí těmi vtipnými reklamami typu "dnes podáte, zítra dodáme", balíky povídající si v autě atp.:-/ A řešit  reklamace (jakože  poškozený případně ztracený balík) je teprve lahůdka! Pro Vás

R^

4 0
možnosti
HP

Dělám to jako vy, poště se snažím vyhnout jak to jen jde, mám s jejími "službami", doručovatelkami, balíkáři atd. jen negativní zkušenosti a zlepšení jsem nezaznamenala žádné, i když reklamou tedy otravovat umí. 

Je to sotva týden, kdy jsem si objednala v odpoledních hodinách kosmetiku, dovoz PPL a sestra mi skoro v tu samou chvíli volala, že mi už ráno posílala přes ČP balíček. 

Od prodejce a PPL jsem dostala dohromady pět mailů a (přiznávám, že k mému údivu) mi kosmetiku řidič PPL dovezl už druhý den. Ráno zavolal, kdy se mi víc hodí doručení, domluvili jsme se a hotovo. 

Od sestry jsem si vyžádala číslo balíčku, druhý den ráno (po 24 hodinách) bylo na webu pošty stále jen oznámení, že převzali zásilku. Po 48 hodinách tam bylo, že je balík u nás ve městě a bude ten den následovat rozvoz. Byla jsem shodou okolností celý den doma, tudíž mě večer velmi nepříjemně překvapilo, když na webu stálo, že mě rozvozce nezastihl. Telefonicky jsem si stěžovala a balík jsem dostala po 4 dnech....

11 0
možnosti
Foto

ano, touto zkušeností jsme si prošli již mnohokrát, obzvlášť ta pasáž, kdy jste doma, ale ve schránce najdete oznámení o nezastižení mi dokáže naježit chlupy na zádech...

7 0
možnosti
JP

J16o90h91n 86P98e18t85r98e17s

19. 11. 2012 17:48

Už se trochu lepšej.;-)

1 2
možnosti
FE

Kde bydlíte vy šťastlivče?

3 0
možnosti
VBS

Jsem jedním z mnoha, který trpí schizofrenní situací ČP8-o, totiž, že dopisnice mi chodí na poštu 10700 a balíky na 10200 /5 stanic MHD od sebe!/;-O. Požádal jsem "ombudsmanku" o radu a bylo mi sděleno, že mám vyžadovat služeb pošty 10700. Všude píši, že žádám dodávku na p.ú.10700, aby mě sms od rozvážkářů inf.,že pro dočasné uzavření p.ú.10700 /což je lež/ byl balíček uložen na p.ú.10200";-€. Děkuji za takovouto službu, zvláště, když péčí ROPID byl zrušen jediný autobus lin. 154 přímo k "mé" poště. K technologiím na ČP, kdypak budeme moci platit za zásilky třeba platební kartou /jiné banky než Poštovní spořitelny/ u přepážky? Prostě už aby byl ukončen monopol ČP. Čím dříve, tím lépe!

4 1
možnosti
ZZ

"dopisnice mi chodí na poštu 10700 a balíky na 10200 /5 stanic MHD od sebe!/" - A teď si představte, že u nás ve městě je vzdálenost mezi poštou, kam nám chodí dopisy a kam balíky, skoro 2 km, MHD prakticky neexistuje a ne každý má auto. Nemluvě o tom, že jsou obce, kde žádná pošta není a lidi tak musejí jezdit třeba 8 km nebo i víc daleko na pobočku, přičemž jim autobus do onoho města a zpátky domů jede třeba jenom 2x denně... Takže se na mě nezlobte, ale těch 5 stanic MHD v Praze je pro mnoho lidí skutečně směšná vzdálenost...

2 1
možnosti
PJ

P76a76v57e68l 56J69a85n81s34a

19. 11. 2012 14:17

Minulý týden jsem si objednával v brněnské zásilkové firmě s mobilama nový telefon (na můj 11 let starý se nedalo už vůbec dovolat, odmítal spoupracovat s 2 roky novou simkou a mně se konečně sešlo trochu peněz) a intern. obchod to poslal přes ČP jako Balík Do Ruky, na dobírku. Objednávka vyžadovala tlf. kontakt, takže jsem tam musel vypsat číslo.

Druhý den před 16. hod. přišla první SMS od obchodníka, že expedovali zásilku (pak i email), za pár minut minut poté přišla druhá SMS od pošty, že převzali zásilku i s info, že v emailu bude číslo balíku. Ano, dorazil v zápětí i email s přímým odkazem na stránku o sledování zásilky s předvyplněným číslem. Prima.

Třetí den bylo v sledování vypsáno, že balík už je (přes noc ho tedy převezli) na poště v našem městě v ústeckým kraji a že bude doručen při odpolední rozvážce.

Odpoledne v 15:15 zvonil pošťák, při přebírání chtěl jen peníze a podpis, ještě říkal, že se mi pokoušel volat, ale byl jsem nedostupný.

Co se mě týče - pošta se polepšuje!

3 1
možnosti
Foto

jen houšť a větší kapky, jsem rád, když věci a služby aspoň jinde fungují...

2 1
možnosti
Foto

Kdyby jen to. Na poste na Praze - Chodove u OC jsem nedavno resila pripad, kdy jsem dostala upozorneni do schranky, ze mam obycejnou zasilku. Protoze to bylo v jine mestske casti, kam se jako OSVC nemam sanci dostat v jejich oteviracich hodinach, nechala jsem si zasilku poslat na postu na Chodove, ze si ji tam vyzvednu. Za 3 dny po tom jsem prisla s oznamenim na Chodov. Nikdo nemohl zasilku najit a pry "ji ma dorucovatelka s sebou v aute". Za par dnu jsem prisla znova, zasilku nikdo nenasel a rekli mi, ze ji ani nemaji v systemu, cili nenavratne zmizela. Byla to zasilka z USA s koupenym darkem - u prepazky jsem se silnym hlasem vyjadrila, jestli mi chteji rict, ze zasilka jde celou cestu bez problemu a ztrati se v Praze mezi dvema postami. Vymluvy vedouci posty nebudu jmenovat vsechny, nejvic me zaujala tato: my nesmime volat nikam jinam na postu, protoze telefonaty si platime ze sveho a reklamovat muze pouze odesilatel zasilky. Diky odesilatelce doufam, ze podruhe balicek dostanu.

9 0
možnosti
TV

s nižšími  úředníky nemá smysl moc dlouho ztrácet čas, to už je časem ověřená praxe ... ti nemohou nic rozhodnout ani prolomit ledy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer