Děkujeme za pochopení.
D28a51n97a 59M28a46r23k31o32v92á
Mluvíte mně z duše, tak zkostnatělý podnik aby člověk pohledal. A ještě nás dráždí těmi vtipnými reklamami typu "dnes podáte, zítra dodáme", balíky povídající si v autě atp. A řešit reklamace (jakože poškozený případně ztracený balík) je teprve lahůdka! Pro Vás
H92a46n32a 28P61o21k28o51r98n24á
Dělám to jako vy, poště se snažím vyhnout jak to jen jde, mám s jejími "službami", doručovatelkami, balíkáři atd. jen negativní zkušenosti a zlepšení jsem nezaznamenala žádné, i když reklamou tedy otravovat umí.
Je to sotva týden, kdy jsem si objednala v odpoledních hodinách kosmetiku, dovoz PPL a sestra mi skoro v tu samou chvíli volala, že mi už ráno posílala přes ČP balíček.
Od prodejce a PPL jsem dostala dohromady pět mailů a (přiznávám, že k mému údivu) mi kosmetiku řidič PPL dovezl už druhý den. Ráno zavolal, kdy se mi víc hodí doručení, domluvili jsme se a hotovo.
Od sestry jsem si vyžádala číslo balíčku, druhý den ráno (po 24 hodinách) bylo na webu pošty stále jen oznámení, že převzali zásilku. Po 48 hodinách tam bylo, že je balík u nás ve městě a bude ten den následovat rozvoz. Byla jsem shodou okolností celý den doma, tudíž mě večer velmi nepříjemně překvapilo, když na webu stálo, že mě rozvozce nezastihl. Telefonicky jsem si stěžovala a balík jsem dostala po 4 dnech....
P43e94t27r 47Č39u10n77d84e77r81l77í15k
ano, touto zkušeností jsme si prošli již mnohokrát, obzvlášť ta pasáž, kdy jste doma, ale ve schránce najdete oznámení o nezastižení mi dokáže naježit chlupy na zádech...
F23r27a91n44t98i88š96e59k 93E43l47i80á21š
Kde bydlíte vy šťastlivče?
V49i25k86y40r 41B36o73h21u19m65i98l 16S29t77r34a13n39s21k80y
Jsem jedním z mnoha, který trpí schizofrenní situací ČP, totiž, že dopisnice mi chodí na poštu 10700 a balíky na 10200 /5 stanic MHD od sebe!/. Požádal jsem "ombudsmanku" o radu a bylo mi sděleno, že mám vyžadovat služeb pošty 10700. Všude píši, že žádám dodávku na p.ú.10700, aby mě sms od rozvážkářů inf.,že pro dočasné uzavření p.ú.10700 /což je lež/ byl balíček uložen na p.ú.10200". Děkuji za takovouto službu, zvláště, když péčí ROPID byl zrušen jediný autobus lin. 154 přímo k "mé" poště. K technologiím na ČP, kdypak budeme moci platit za zásilky třeba platební kartou /jiné banky než Poštovní spořitelny/ u přepážky? Prostě už aby byl ukončen monopol ČP. Čím dříve, tím lépe!
Z34d83e47ň40k33a 93Z94a67m61a49z88a67l40o78v69á
"dopisnice mi chodí na poštu 10700 a balíky na 10200 /5 stanic MHD od sebe!/" - A teď si představte, že u nás ve městě je vzdálenost mezi poštou, kam nám chodí dopisy a kam balíky, skoro 2 km, MHD prakticky neexistuje a ne každý má auto. Nemluvě o tom, že jsou obce, kde žádná pošta není a lidi tak musejí jezdit třeba 8 km nebo i víc daleko na pobočku, přičemž jim autobus do onoho města a zpátky domů jede třeba jenom 2x denně... Takže se na mě nezlobte, ale těch 5 stanic MHD v Praze je pro mnoho lidí skutečně směšná vzdálenost...
P76a76v57e68l 56J69a85n81s34a
Minulý týden jsem si objednával v brněnské zásilkové firmě s mobilama nový telefon (na můj 11 let starý se nedalo už vůbec dovolat, odmítal spoupracovat s 2 roky novou simkou a mně se konečně sešlo trochu peněz) a intern. obchod to poslal přes ČP jako Balík Do Ruky, na dobírku. Objednávka vyžadovala tlf. kontakt, takže jsem tam musel vypsat číslo.
Druhý den před 16. hod. přišla první SMS od obchodníka, že expedovali zásilku (pak i email), za pár minut minut poté přišla druhá SMS od pošty, že převzali zásilku i s info, že v emailu bude číslo balíku. Ano, dorazil v zápětí i email s přímým odkazem na stránku o sledování zásilky s předvyplněným číslem. Prima.
Třetí den bylo v sledování vypsáno, že balík už je (přes noc ho tedy převezli) na poště v našem městě v ústeckým kraji a že bude doručen při odpolední rozvážce.
Odpoledne v 15:15 zvonil pošťák, při přebírání chtěl jen peníze a podpis, ještě říkal, že se mi pokoušel volat, ale byl jsem nedostupný.
Co se mě týče - pošta se polepšuje!
P81e81t14r 75Č55u10n56d88e16r87l13í68k
jen houšť a větší kapky, jsem rád, když věci a služby aspoň jinde fungují...
J11i84t62k46a 46Š67e21b71k30o96v67á
Kdyby jen to. Na poste na Praze - Chodove u OC jsem nedavno resila pripad, kdy jsem dostala upozorneni do schranky, ze mam obycejnou zasilku. Protoze to bylo v jine mestske casti, kam se jako OSVC nemam sanci dostat v jejich oteviracich hodinach, nechala jsem si zasilku poslat na postu na Chodove, ze si ji tam vyzvednu. Za 3 dny po tom jsem prisla s oznamenim na Chodov. Nikdo nemohl zasilku najit a pry "ji ma dorucovatelka s sebou v aute". Za par dnu jsem prisla znova, zasilku nikdo nenasel a rekli mi, ze ji ani nemaji v systemu, cili nenavratne zmizela. Byla to zasilka z USA s koupenym darkem - u prepazky jsem se silnym hlasem vyjadrila, jestli mi chteji rict, ze zasilka jde celou cestu bez problemu a ztrati se v Praze mezi dvema postami. Vymluvy vedouci posty nebudu jmenovat vsechny, nejvic me zaujala tato: my nesmime volat nikam jinam na postu, protoze telefonaty si platime ze sveho a reklamovat muze pouze odesilatel zasilky. Diky odesilatelce doufam, ze podruhe balicek dostanu.
T37o58m10á57š 55V70e63l20e48m11a23n
s nižšími úředníky nemá smysl moc dlouho ztrácet čas, to už je časem ověřená praxe ... ti nemohou nic rozhodnout ani prolomit ledy.
- Počet článků 201
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4195x
více na webu: www.petrcunderlik.cz
najdete mě také na facebooku:
Petr Čunderlík Photographer