Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Halóóó, Česká pošto! Vstávat! Je 21. století...

Již drahnou dobu se jako čert kříži vyhýbám "službám" České pošty. Dokonce si při nákupech na internetu vybírám takové obchody, mám-li tu možnost, které nabízí rozvoz balíků i jinými dopravci a pokud nabízí jenom Českou poštu, tak vždy hledám alternativu, neboť služby České pošty v oblasti doručování balíků patří dle mého názoru do minulého století a nikoliv do století jednadvacátého...

Nedávno však byla přítelkyně okolnostmi donucena objednat zboží na dobírku (fotoknihu), kterou doručovala Česká pošta. Jak to tak bývá, ačkoliv byla do 15:00h doma, tak pošťák nepřišel a deset minut poté co musela odejít, tak pošťák zavolal. Dohodli jsme se, že zásilku zaplatím a vyzvednu já a s pošťákem jsem se telefonicky domluvil, že si budu moci vyzvednout knížku ještě týž večer na poště. Jelikož byla na balíku informace o tom, že není potřeba doklad totožnosti, tak jsem předpokládal, že nebude žádný problém.

Když jsem 30 minut před uzavřením dorazil na poštu a vystál si 20 minutovou frontu, tak mě milá paní pošťačka, kterou 5 let znám, odvětila, že mi balík vydat nemůže, protože nemám doklad totožnosti přítelkyně. Marně jsem dával na pultík peníze za dobírku, nabízel svůj občanský průkaz, dokonce jsem argumentoval tím, ať se do fotoknihy podívá (což je samozřejmě iracionální argument, ale co mi zbývalo...?) ale paní pošťačka byla neoblomná a odmítla balíček vydat. No, hezkého večera jsem ji tentokrát nepopřál a nebyl-li bych celkem slušně vychovaný, tak bych i nějaký ten peprnější výraz utrousil, ale takto jsem si to nechal v sobě, respektive jsem dal průchod svým emocím až v autě...

Milá Česká pošto, opomíjím fakt, že si někteří vaši pošťáci ulehčují práci a místo donášení zásilek, raději vhodí do schránky upozornění, že jste nebyl zastižen, ačkoliv jste byl prokazatelně doma (kolikrát se mi tohle stalo...) a nutíte tak svého zákazníka, aby si buď na poštu zašel sám (proč mám tedy platit za doručení do domu?) nebo vás laskavě telefonicky urgoval o znovu doručení (na to se vám vykašlu), ale vysvětlete mi, proč ve 21. století musím pro vyzvednutí obyčejné zásilky předkládat občanský průkaz a ještě ne svůj, když i v každém internetovém obchodu, ba co víc, dokonce i v každé bance v jejím internetovém bankovnictví stačí již několik let zaslat unikátní kód na předem vybraný telefon nebo e-mail a tím se autorizovat?

Vaší neschopností využívat běžné technologie ku prospěchu zákazníků je nejenom ztrácíte, ale ty co zbyli, ještě okrádáte o jejich drahocený čas! Vzpamatujte se, je vás tam dost a prostředků máte hodně! Už abyste byli zprivatizovaní a v soukromých rukou, státní řízení tomuto podniku evidentně nijak neprospívá...

Autor: Petr Čunderlík | pondělí 19.11.2012 13:56 | karma článku: 43,29 | přečteno: 9319x
  • Další články autora

Petr Čunderlík

Chci mír za jakoukoliv cenu!

Jak můžete kritizovat někoho, kdo nechce válku, ale chce mír? Copak může být požadavek na řešení konfliktu mírovou cestou v něčem špatný? Mohli jsme žít v míru a prosperitě, stačilo jenom obětovat Ukrajinu...

2.4.2023 v 14:44 | Karma: 31,78 | Přečteno: 1050x | Diskuse| Politika

Petr Čunderlík

Diagnóza české vlajky na profilu

Rozmohl se nám tu takový nešvar, kdy se česká vlajka až nepříjemně často vyskytuje v profilech všelijakých dezolátů a jiných nedouků, kteří si pletou vlastenectví s nacionalismem a mnohdy i tu naši vlajku s vlajkou jiného státu..

28.7.2022 v 11:03 | Karma: 25,78 | Přečteno: 1117x | Diskuse| Společnost

Petr Čunderlík

Kolocovy: Zneužívání "metoo" na český způsob

Někteří lidé si prostě myslí, že když si načmárají na ruce heslo "metoo", tak se tím automaticky legalizují jako oběť sexuálního zneužívání a násilí, ať se jim přihodilo cokoliv.

19.1.2021 v 10:39 | Karma: 40,64 | Přečteno: 2100x | Diskuse| Společnost

Petr Čunderlík

Ve stínu krále... (fotoblog)

Keňa! Můj druhý domov, srdce Afriky a místo, kam se vždy rád vracím. Žluté pláně Masai Mary, červená zem v Tsavu a majestátní Kilimandžáro v parku Amboseli spolehlivě rozbuší mé srdce. Afriko, má velká lásko, zase jsem doma!

18.3.2016 v 9:24 | Karma: 24,91 | Přečteno: 1253x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Čunderlík

Jarní fotolovy... (fotoblog)

Jaro se pomalu chýlí ke konci a vládu bude přebírat léto, proto je myslím si vhodný okamžik se podívat, jaké to jaro letos bylo. Krom jiného jsem si konečně našel čas na českou přírodu, kterou jsem tak dlouho zanedbával...

15.6.2015 v 12:30 | Karma: 32,80 | Přečteno: 1830x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Izraelská armáda se připravuje na ofenzivu, evakuuje část Rafáhu, píší média

6. května 2024  6:50,  aktualizováno  6:54

Aktualizujeme Izraelská armáda zahájila evakuaci části Rafáhu na jihu Pásma Gazy před dlouho chystanou ofenzivou...

Začátek týdne bude oblačný s přeháňkami. Slunce se vrátí ve středu

6. května 2024  6:23

Zataženo až oblačno vydrží na většině míst v Česku až do poloviny týdne. Česku se nevyhne ani déšť,...

Prezidentské volby v Panamě vyhrál spojenec exprezidenta odsouzeného za korupci

6. května 2024  6:18

Prezidentské volby v Panamě vyhrál pravicový politik José Raúl Mulino, jehož kandidaturu teprve...

Test nákupu lístků na MS od překupníků. Nevyplatí se to, hokej nejspíš neuvidíte

6. května 2024

Organizátoři i policie varují: Kupovat vstupenky na mistrovství světa v hokeji od někoho jiného než...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer