Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Dobré záběry, trochu lépe zpracované fotky by tomu daly větší šmrnc, ale možná je to jenom mým monitorem.:-)

0 0
možnosti
Foto

Velmi zajímavé a působivé, těším se na další R^

0 0
možnosti
Foto

Nádhera! Už se mi po Vašich fotkách stýskalo. A hodně.

1 0
možnosti
JK

Nádhera! Ohromně si cením blogů, za kterými je kus práce. R^

1 0
možnosti
IT

I48v66o 22T79o86m65e59č68e83k

18. 3. 2016 12:41

Nejsem blogerem dlouho, ale z vašich fotek jsem byl vždy nadšen!! KarmaR^R^R^R^

To, že jsou fotoblogy na iDnesu pozměnené jsem si také všiml. Ale hlavně mám pocit, že se tam mnohdy publikují věci, které by tam dle mého něměly být.

0 0
možnosti

Přesně takový blog tu chybí! (je to snad týden, co jsem si na Vás Petře vzpomněla, tak jsem to snad přivolala:-)) Skvělý blog, a to jak textem, tak i fotkami!R^

Nejde snad ani říct, která mě zaujala nejvíc - ale přece jen - ten jednooký král:-)

1 0
možnosti
Foto

Text jsem nečetla, ale fotky překrásnéR^R^R^.

0 0
možnosti
MB

Petr, fotky sú ale super! ;-)

1 0
možnosti
Foto

tak jsem se rozhodl po čase něco napsat na blog a jsem nemile překvapen... Hrůza! idnes totálně zprasil blogy, především fotoblogy... nejenom, že je všude na pozadí agresivní reklama, která téměř znemožňuje vnímat blog (já vím, ad blok věc částečně řeší, ale občas skrývá i užitečné věci a pořád je zde hodně čtenářů, kteří takový nástroj nevyužívají), ale především výsledný publikovaný článek vypadá jinak, než náhled článku, podle kterého tvoříte blog - totálně se rozhodí formátování, zmizí šedivé boxy s doplňujícím textem, atp. Výsledek pak působí příšerně, a proto se čtenářům omlouvám, neboť výsledný vizuál blogu je hluboko pod záměrem autora... jako bonus jsem zjistil, že zmizely fotky ze všech starých fotoblogů, což je právě u fotoblogů poměrně zásadní vada, pětiletá práce vyšla vniveč a na idnesu se fotoblogy v současném stavu publikovat nedají...Rv

1 0
možnosti
Foto

Trefil ses do problematického období :)

http://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=499342

Zatím ještě nedořešeno nejspíše vše podle nestandardního chování aplikace...ale věřím, že "ztracené" fotky se Ti zobrazí :) Jinak naformátovaný blog ale asi ne :)

Ofc reklama...zůstane :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS