Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádhera R^ To sázavské ráno už mě zaujalo na Fb, to je vzpomínková a srdcová záležitost :-)

0 0
možnosti
Foto

Musela jsem si to prohlédnout několikrát, fakt úžasný a poučný fotky. Díky!

0 0
možnosti
Foto

O ptácích bych toho mohl vyprávět. Už je to pár roků zpátky a bylo to dokonce 4.prosince!!!, ale nemrzlo. Stál jsem na nádraží v Náchodě a vzhlédl k obloze. Ke svému překvapení jsem uviděl na obloze čápa černého, letícího osaměle ze severu na jih. Chudák, měl být již dávno pryč. Letěl pomalu, houpavě, asi to byl starý jedinec, který se velmi opozdil. Daleko asi nedoletěl.:-(

Jestřáb je velmi dobrý lovec ptáků, ale vždycky nemá úspěch. Šel jsem lesem a na pasece se za svého typického volání objevil na stromě datel černý. A vzápětí se opodál na jiném stromě usadil jestřáb. Najednou prudce vzletěl a učinil útok na datla. Ten ale byl obezřetný, neboť dravce viděl a prudce vletěl do nízkého smrkového podrostu. Tam za ním již jestřáb nemohl a po chvíli to vzdal.;-D

Jindy jsem v jiném lese na pasece viděl lovit jestřába hrdličku. Prudký výpad, ale hrdlička mu udělala také prudkou kličku a zmizela v lese.;-D

2 0
možnosti
MJ

Moc pěkné:-) Toskánsko mě láká dlouho. Tak jsem si to teď chvilku užila. Dík. P.S. Psi jsou také krásní.

0 0
možnosti
Foto

všemi opěvované Toskánsko je skutečně nádherné, lidi, příroda, gastronomie, vřele doporučuji!

2 0
možnosti
MU

Děkuji, jako vždy jste nezklamal.

0 0
možnosti
Foto

moc hezký...takový okřídlený:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer