Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Nejdřív jsem četl blog a až potom se podíval na ten pořad... Napsal jste to naprosto dokonale.

5 0
možnosti
JR

J14a86r12a 94R58a31n65k

13. 3. 2015 16:29

Diky za link, vecer se na nej podivam, stryc zil kdysi v Port Moresby, tak jsem tam take "zaskocila", jeden nemusi ani do dzungle;-) Jinak pro opravdove cestovatele jsou zrovna na Papuu http://www.sportnz.org.nz/hillary.

R^R^

0 0
možnosti
JH

J56a86n 89H57a47v20l73i30n57a

13. 3. 2015 16:22

me stacily upotavky jak tam ten "dobrodruh" lita po pousti v cinach (Converse) 8-o Rozhodne nemam v planu se na tento skvost divat.

 Ten jet na Papuu se Stinglem, tak ho sezerou v prvni vesnici

mmch, ty Barabasovy dokumenty jsou s Rudou Svaricikem nasledovnikem Stingla a H+Z

1 0
možnosti
MH

To jsem zas o něco přišel :-) - hned to televizně doženu. Díky za pěkné povídání.

0 0
možnosti
OH

Tak jsem to odhadl správně. Stačily mi totiž upoutávky ;-D

2 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas (bohužel). Skuteční dobrodruzi, jako Richard Halliburton nebo Otakar Batlička by se možná i pousmáli:o) Ale třeba jednou hlavní hrdina dokumentu začne dobrodružství prožívat jinak...

9 0
možnosti
Foto

Vážený rozhořčený autore. Co k tomu ještě dodat. Při pokusu být spravedlivý, jsem tedy využil Vašeho doporučení a kliknul na archiv ČT. Vydržel jsem se asi tak 2 minuty dívat. Má zkušenost mi říká, že Vaše pobouření musí být zcela oprávněné. Vím velmi dobře, že vyplnit vysílací čas není tak jednoduché. Takže, kdyby se jednalo o nějakou tu levně koupenou „metráž“, tak by se tím spokojil. Ale – podíval jsem se přeci jenom jen tak pro jistotu na titulky – když se ČT k takovému dílu hrdě hlásí, je to  opravdu nedostatek nejen sebekritiky ale i opětovný důkaz vlastní tvůrčí neschopnosti.

14 0
možnosti
ZB

V situaci, kdy tento porad shledne i nedospely jedinec, muze dojít u neho k fixaci mystifikujiciho pojmu "dobrodruh" a muze predvadene chovani nadale povazovat jako chovani pro dobrodruha normalni. Tim by nedospely jedinec mohl byt trvale poskozen, event. dozivotne frustrovan a mohlo by to mit i vaznejsi nasledky. Porad neni vhodny zejmena pro deti a mel by byt takto oznacen.

1 0
možnosti
RE

Taky jsem koukal, celý zkoprnělý! Když vezmu v úvahu, že každý rok vyrážíme s nějakou partou, dodávkou a stany třeba ,,jenom" do Skandinávie a máme tam dobrodružství, akci i srandu daleko výraznější, než tento ,,profík", na kterého jsem se právě chtěl podívat ,,jak se to dělá." Jenom si nás žádná produkce nevšimne. No, opravdu, než tento Lelek, to už snad lepší ,,Bolek a Lolek na Wakacjach."R^

12 0
možnosti
JR

J82a78r70a 97R69a95n88k

13. 3. 2015 16:34

Sledovala jsem treba Michaela Palina z Monty Pythonu, jeho cesty jsou zajimave a  hlavne se da poslouchat http://www.palinstravels.co.uk/

1 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer