Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

díky všem za milé komentáře a omlouvám se, že nereaguji na každého z vás, nestíhám.. :-/

0 0
možnosti

my tu na Slovensku máme spoustu nádherných míst, které Vy zas krásně fotíte. karmaR^

0 0
možnosti
Foto

Petře, to je fotografická báseň o Spiši a o kráse krajiny (jak kulturní krajiny, tak přírodních zákoutí) R^R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti

Petře, díky, že jste se s námi o tu spišskou malebnou nádheru podělil tak krásnými fotkami. Palec nahoru! (jestli je Váš otec právník, tak ho pozdravujte:-) - doufám, že podobá neklame).

0 0
možnosti
Foto

V32í60t 48H86a89s98s66a51n

18. 10. 2014 16:08

Tak.., konečně mě nezlobí internet a mohl jsem si v klidu vychutnat tvé fotky, nádhera!R^

0 0
možnosti

Moc pěkně fotíte.

0 0
možnosti

Všechny jsou moc krásné. Tvrdí se že lidská duše nejde uchopit ale ty vaše fotky tu duši dovedou vždy pohladit. Děkuji.R^

0 0
možnosti

ach ..... Nadhera. R^R^R^

Uz se tesim, az nas potesis take fotkama z Kanady.

1 0
možnosti
Foto

Nádherné fotografie. Nejvíce mne zaujaly jemné fotky ptáčků, to je poezie obrazem.

Slovensko je krásná země.

1 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer