Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

4360 se mi líbí nejvíc... ale musel jsem dlouho dlouho vybírat :)

1 0
možnosti
Foto

Třikrát a dost, systéme :))

0 0
možnosti
Foto

Paráda! Máte můj obdiv R^

1 0
možnosti
Foto

Používal jste Canon EF 400mm f/2.8L IS II USM ?

0 0
možnosti
Foto

To se mi stalo asi poprvé, aby mi tu nějaký fotobloger chyběl. A končeně! (Snad po půl roce.) Ještě k tomu taková rána - čumím s otevřenou hubou - snímky exklusivní! Skvěle zachycená fauna, ať už v klasických, či neotřelých pózách. Ještě se vrátím - nejednou.

Mistr nad mistry - bez debat. 1000x R^

4 0
možnosti
MB

Peter, už som tie fotky videl na Fb, ale aj tak - klobúk dole! Fakt skvelé fotky, úžasné videnie. ;-)

0 0
možnosti
AS

a pan Mistr nám všem tady zase dal na frak. Takhle se to dělá, vy matlové. Smekám, Petře. Hotové umění a ty to děláš tak snadným.

Připravuju blog s papouškama, po tomto blogu mám chut zmáčknout tlačíko "vymazat". Rozumím tomu dobře, že to nejsou divocí dravci? Nebo jste měli takové štěstí?

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

nejsou to volně žijící dravci, byť například jeden z orlů, během víkendu ulovil malou lišku, se kterou se dostal omylem do kontaktu...

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné. Suprové. U nás nad lesem krouží v současné době nezvyklé množství káňat. To jejich typické "vijééé" :-)

1 0
možnosti
Foto

Rozhodně potěšilo. Suprové. U nás nad lesem krouží teď v předjaří nezvyklé množství káňat se svým typickým "vijéééé" :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer