Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O

Osszever

7. 8. 2012 8:49
opravdu galeje

No to je neuvěřitelné .. a ještě za to dostávají takové mizivé peníze. Fakt neskutečné, že to utáhnou, hlavně ten asi 50letý strejc na tom jednom snímku. Krásné fotky (jako vždy) a zajímavý text k nim (jako vždy), váš fotoblog mi připomíná práci Jana Sochora, i když tento pán jde často do extrému.

0 0
možnosti

peterudes

7. 8. 2012 23:02
Re: opravdu galeje

děkuji, srovnání s Janem Sochorem je sice lichotivé, ale přeci jenom si myslím, že Jan Sochor je trochu vyšší level, navíc já bych si rád šel svou vlastní cestou...každopádně děkuji za vaši přízeň R^

0 0
možnosti
AS

Baby_Blues

7. 8. 2012 8:34
najednou ...

vypadá ta moje mateřská jako celkem pohodová ulejvárna ...

Velmi dobrá reportáž R^R^R^

0 0
možnosti

peterudes

7. 8. 2012 23:03
Re: najednou ...

;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer