Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LF

fcelka maja

16. 7. 2012 21:08
Jo tak,

vy jste nás minule jenom tak pošimral, abyste na nás teď vybalil ještě větší kalibr? Jsem moc ráda, že jste se z ráje makaků vrátil živ a zdráv a přivezl tyhle skvělé fotky, zvlášť všechny fotografie pánů s kloboukem mi učarovaly, ale vlastně i všechny ostatní. R^

0 0
možnosti

peterudes

16. 7. 2012 21:13
Re: Jo tak,

já myslel, že si tykáme fčelko, tak pro příště: ty si nás pošimral a ty si se vrátil... ale každopádně díky ;-)

0 0
možnosti
EH

ehra

16. 7. 2012 20:24
Ty pole

R^:-)R^

1 1
možnosti
P

pejsekCDN

17. 7. 2012 18:06
Re: Ty pole

Jako vášnivého stavitele přehrad a přehrádek na všemožných potůčcích mně fascinuje, jak dělají ty hrázky, že jim tu vodu drží..

0 0
možnosti
MO

farfalla_farfalla

16. 7. 2012 20:22
...

Nádherné R^R^:-).

Nejvíce se mi líbí loďka při východu slunce, rybář (bez sítě) a večerní siluety. :-)

0 0
možnosti
HH

Hanz Hruby

16. 7. 2012 19:51
Bali...

představím si rýžová pole a terasy, chrámy a hlavně surfing. Neznám nikoho, kdo by Vámi předložené považoval za trochu jiný pohled na Bali. V Medewi se určitě surfování nafotit dalo a předpokládám, že jste Medewi a Brown Sugar neminuli, tím by to bylo úplné :-)

2 1
možnosti

peterudes

16. 7. 2012 19:58
Re: Bali...

vidíte a já zase neznám nikoho, kdo by si Bali nepředstavoval jako 24h párty v Kutě, pláže, bary a resorty - každý holt známe jiné lidi... ;-)

0 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

16. 7. 2012 19:21
Nevím, co mám napsat.

Petře, je to krása, slova chybí. R^R^R^ Moc mne znovu berou terasy rýžových polí, ale třeba i ten mořský břeh s molem, či výběžkem ve (snad) večerním světle. Gratuluji k úžasným fotkám a moc doufám, že z nich zveřejníš ještě další výběr.

0 0
možnosti

peterudes

16. 7. 2012 20:18
Re: Nevím, co mám napsat.

díky Marku, ještě se můžeš těšit na dva blogy z jiných částí Indonésie...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer