Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O

on8.

16. 2. 2012 17:41
Občanská společnost

je polemikou se svobodnou společností a je povinností každého

demokrata ze všech svých sil do konce svých věků proti ní bojovat.

V. Klaus

1 0
možnosti

Bára33

16. 2. 2012 17:11
Popsi správný, ale řešení?

S celým vaším článkem jsem souhlasila - až na poslendí odstavec. Tam si trochu protiřečíte. Celkem pravdivě popisujete, jak jsou lidé lehce zmanipulovatelní, jak odmítají osobní odpovědnost (já bych byla v popisu "lidu" ještě trochu tvrdší). A najednou si myslíte, že zapojení těchto běžných lidí do veřejného života by mělo přinést změnu? Tak o tom bych si dovolila pochybovat

1 0
možnosti

peterudes

16. 2. 2012 17:16
Re: Popsi správný, ale řešení?

ten apel míří, především na ty, kteří jsou nespokojení a chtějí věci měnit, u nich předpokládám, že jsou inteligentní a schopní, ale jinak s vašimi pochybnostmi souhlasím, obecně jsem velmi skeptický a v článku jsem se musel hodně krotit

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer