Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

pedr64

13. 1. 2012 8:18
já to placení pojiš´tovnou pochopil tak

že reoperaci sice pojišťovna uhradí, ale to jí samozřejmě nebrání v tom, aby tyto náklady vymáhala na výrobci nebo dovozci. Jde jen o to, aby černý petr nezůstal pacientovi

1 0
možnosti
MP

Martin V2

13. 1. 2012 9:54
Re: já to placení pojiš´tovnou pochopil tak

Přesně tak. Podobně pojišťovny postupují, když Vám škodu způsobí někdo cizí, nepojištěný. Vám škodu uhradí dle smlouvy a pak jí vymáhá po tom, kdo jí způsobil. Škoda, že to autor neví.

1 0
možnosti
IH

misaviki

13. 1. 2012 8:13
.

Přesně tak, nerozumím, proč nevymáhat škody a reoperace po výrobci implantátů? Bylo to to první, co mě napadlo, když v televizi mudrovali, že MZ zatím dumá, kdože to zaplatí. To si jako firma vydělá výrobou a prodejem šmejdů a pak za ně někdo uhradí opravy? A té firmě se nic nestane? Ale na tomto případu je alespoň vidět, že platby za nadstandart není krok špatným směrem.

1 0
možnosti
DK

dakram1

13. 1. 2012 8:09
Myslím...

Myslím, že podobných oprav bude příbýbat....protože já nejsem odborník...tak nemohu vědět odkud pochází, kdo na něm bohatne...myslím tím zubní implantáty..ušní implantáty a může dojít na umělá kolena či klouby...čili běžná reklamace a ne zdravotnictví....protože člověk to pojme jako zlepšení zdraví a úlevu od bolesti...(mimochodem..mám dojem, že ta operace prsou dost bolí..)

0 0
možnosti
J

Jan9002

13. 1. 2012 8:02
Úplně normální reklamace.

Holky koupily zmetek a tak ho mají reklamovat u dodavatele. Je to úplně stejné, jako kdyby si koupily blbou televizi. Když si koupíte blbou televizi, tak taky nejdete za vládou, aby vám zaplatila novou.

0 0
možnosti
IB

isabell

13. 1. 2012 12:06
Re: Úplně normální reklamace.

Holky si ale nekoupily implantáty přímo od výrobce, ani od dodavatele, ale většinou od soukromé kliniky, která si jednak měla ověřit jejich zdrav. nezávadnost, než je nabídla dál (a druhak je na takové situace pojištěna), tam srovnání s televizí trochu kulhá, protože i soukromé zdrav. instituce jsou kontrolovány státem, i když tv také bude reklamovat u prodejce a né u výrobce...

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

13. 1. 2012 7:55
někde jste se dočetl

že to bude plati zdravotní pojišťovna?

0 0
možnosti

peterudes

13. 1. 2012 8:01
Re: někde jste se dočetl

ano, tyto návrhy padly z úst ministra Hegera

0 0
možnosti
NK

Nina Krásná

13. 1. 2012 7:42
Já zase

nehodlám ze svých daní platit léčbu alkoholiků a kuřáků, sociální dávky flákačům a opilcům a důchody bývalým komoušům. Ale nikdo se mě na to neptá, platit to musím tak jako ostatní.

4 0
možnosti
M

Míra4.1

13. 1. 2012 8:09
Re: Já zase

To souhlasím, ale nijak se to nevylučuje s tím, co napsal autor v článku. Silikonové "krasavice" si zrovna tak dobrovolně ničí zdraví jako feťáci...

1 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer