Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

echo.3.

11. 11. 2011 19:35
Nádhera

některé ze záběrů prostě fantastické!

Kdo umí, ten umí.

        :o)

0 0
možnosti

quasar11

11. 11. 2011 17:14
moc pěkné fotky, ale...

nemám vůbec nic proti kvalitě Vašich fotografií - fakt dobré, ale pokuste se do dalšího blogu vyselektovat takovou sestavu, aby se motiv moc neopakoval. Trpěl jsem podobným neduhem a naučil se od kámoše, co profesionálně fotí, že méně je opravdu více. Všechny ti jeřábi, volavky, slunce, krávy atd jsou jako soliter perfektní, ale divák nesmí mít pocit že tohle už před chvilkou viděl. Nemusíte mi odpovídat jak je těžké neuvést fotku, když ji považujete za dobrou, ale není to o tom. V jiné prezentaci zase jde udělat sestava z toho co jste minule nepoužil. Vím, že nemám co radit, ale nedalo mi to, když vidím jak pěkné snímky máte :)

0 0
možnosti

peterudes

11. 11. 2011 22:37
Re: moc pěkné fotky, ale...

díky, myslím že máte docela pravdu, budu o výběru více přemýšlet..., zrovna u tohoto fotoblogu jsem fakt bojoval s tím, zdali těch podobných motivů není příliš mnoho, ale nakonec jsem si řekl, že když dělám jenom jeden fotoblog z Hortobág tak tam těch fotek víc, i když jsou ty motivy podobné

0 0
možnosti

Aretta

9. 11. 2011 16:53
Krásný!

:-)R^R^ Nejvíc líbí různá slunce:-)

0 0
možnosti

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

7. 11. 2011 10:16
krasne fotky,

pekne vystizene, krasne zabery. R^

Ty prvni mi az pripominaly zabery z Afriky...

0 0
možnosti

peterudes

7. 11. 2011 21:13
Re: krasne fotky,

díky zipe, rozhodně je to místo zajímavé a z pohledu evropské krajiny velmi netradiční, ale je také potřeba vědět kam jet, protože jinak by se to mohlo zdát až nudné, přeci jenom je to placka. Ty východy slunce však mají své kouzlo, slunce v podstatě vychází ze země a jelikož je to rovina, tak je to dost působivé

0 0
možnosti

farfalla_farfalla

6. 11. 2011 22:25
...

Moc hezké, nejvíce se mi líbí fotky červánků a východ slunce - jak romantické ... R^:-)

0 0
možnosti

peterudes

7. 11. 2011 21:14
Re: ...

díky R^ východ slunce mě bral nejvíc, zrovna v této časti Evropy je to fakt pecka

0 0
možnosti

šedý vlk

6. 11. 2011 21:17
Velmi

se mi líbily fotky volavky bílé, ta jak stojí a zrcadlí se ve vodě a volavka bílá v letu :-). Tři dny je krátká doba, aby to člověk mohl všechno pořádně vyfotit.

0 0
možnosti

peterudes

7. 11. 2011 21:16
Re: Velmi

máte pravdu, tři dny je krátká doba na to ulovit nějaké extra snímky, to by musel mít člověk mimořádné štěstí, navíc tam byl po celý víkend poměrně silný opar a ptáci byli dost daleko (některé rybníky byly napůl vypuštěné a ptáci se zdržovali pak uprostřed, kde zbyla voda) ale na pozorování to bylo skvělé, určitě se tam pojedu ještě někdy podívat a zkombinuji to třeba s návštěvou delty Dunaje v Rumunsku...

0 0
možnosti

forEdd28.1

6. 11. 2011 13:59
hm

nice pictures... fotografovani v prirode prinasi nekolikanasobne poteseni. Nejdive je to ta hezka priroda, blizky nekdy az intimni kontak se zviratama a pak dalsi poteseni kdyz si autor prohlizi hezke zabery doma na computru. Podzim specielne ma vetsi caro, protoze barvy listi na stromech, barevnejsi (teplejsi) zapady slunce a samozrejme vice ptaku kteri se stehujou... R^

0 0
možnosti

peterudes

7. 11. 2011 21:17
Re: hm

souhlasim, vidím to stejně R^

0 0
možnosti

Marek Trizuljak

6. 11. 2011 12:20
Super fotky

Já můžu i západ slunce, když je nafotcený tak jako první dvě fotky - jsou barevně laděné s velkým citem. Trošičku mi vadí dva purpurové večery na konci (čtvrtý záběr od konce a poslední). Jinak je soubor krásný, samozřejmě skvělé záběry ptáků. Přírodu umíte fantasticky R^ Přeji hezkou neděli

0 0
možnosti

peterudes

7. 11. 2011 21:18
Re: Super fotky

díky Marku za příspěvek

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer