Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MW

Hegemon

13. 2. 2011 18:22
Hezky

udělaný blog. Díky za obrázky i info. Super

0 0
možnosti
F

forEd38

13. 2. 2011 16:58
nice

nice pictures... na nekterych snimcich porad chybi odvaha udelat lepsi vyrez. Proc tam neni jedina fotografie jak ty orly lovi? namisto toho je tam zdlouhavy popis:

"Orli přelétávali celou nádrž od západu k východu. Na pozorování bylo mé místo (cca uprostřed severního břehu) vynikající, měl jsem přehled o tom co se děje na celé ploše nádrže, nicméně pro fotografování to nebylo úplně nejvhodnější místo. Orli přistávali na východní straně, což bylo přímo proti slunci. Zhruba jednou za hodinu se vznesli do výšky, zakroužili nad hladinou a ulovili rybu, kterou si poté donesli na toto místo a tam jej zbaštili. Vidět orla mořského lovit je poměrně nevšední záležitost, bohužel však lov probíhal příliš daleko od mého objektivu, proto jsem se musel spokojit s pohledem skrz dalekohled, ale i tak to byl velký zážitek." ja vim ono se tezko foti v prirode, to nejsou ty ochocene orly z ceskeho workshopu...

0 0
možnosti
F

forEd38

13. 2. 2011 17:07
Re: nice

Ten text zbytecne zabiji dobre fotografie:

Jinovatka na dřevě - Věstonická nádrž - vodní dílo Nové Mlýny, vytvořeno 9.2. 2011 v 8h:26m   model: Canon EOS 7D, objektiv Canon EF 70-200mm f/4 L IS USM, fotografováno z ruky, doba expozice: 1/125s, clona: 10, ISO: 200, kompenzace: ne, blesk: ne, ohnisková vzdálenost (35mm) 320mm

Pomíjivá krása ranní jinovatky.... Paprsky slunce se pomalu prokousávaly pobřežní travou a za pár desítek minut již nebylo po jinovatce ani památky...

K hezke fotografii stacilo napsat: Vestonicka nadrz, Nove Mlyny

Fotografie mluvi sama za sebe, je zbytecne se opakovat a pridavat tam. 

0 0
možnosti
RH

odseriku

13. 2. 2011 15:17
Super

Moc fajn fotky i povídání... jo, jo - je u nás krásně....   R.

0 0
možnosti
VL

Vinca Ll

13. 2. 2011 16:44
Re: Super

R^ šířím dál těm mým blblonkům:-):-)R^

0 0
možnosti
DB

bradag

13. 2. 2011 15:02
Díky

Krásné fotky i text. S dovolením jsem doporučila přátelům na FB. Díky

0 0
možnosti
VL

Vinca Ll

13. 2. 2011 14:42
..Ptáčkové jako fík

Jsem šťastná a mám vylepšenou neděli ..díky . Jezdím tam a stýská se mi R^

0 0
možnosti
MF

mcfee

13. 2. 2011 14:39
krása

krásné fotky.

 díval jsem se že střídáte 5D MII. a 7D, kterému dáváte přednost? četl jsem několik srovnání a s toho jsem vyrozuměl že 5D je hlavně na statické focení a 7D hlavně na "Wild life" a pohybové foto obecně, jsou opravdu ty krajní body u 5D tak hrozné? a pokud by jste si měl jeden fotoaparát vybrat tak který? btw. ptám se jen ze zájmu oba fotoaparáty jsou daleko za hranicí mích možností :-)

0 0
možnosti

peterudes

13. 2. 2011 15:09
Re: krása

díky, 5D je především full frame a 7D má crop faktor 1,6. To co píšete je v podstatě pravda, každopádně obrazový výstup z 5D je lepší než ze 7D (přeci jenom je to velký čip, tzn ISO kvalita je výrazně lepší, dále je zde nižší hloubka ostrosti, širší podání tónů barev, atp.). Na druhou stranu 7D je jednoznačně lépe dílensky zpracované, 2,5x rychlejší a má mnohem lepší AF - každý přístroj je prostě jiný a hodí se na jinou činnost. Co však mají společného a to je pro mě docela důležité, je použití stejné bateriie, čímž se dá ušetřit místo v batohu a zároveń tak můžete mít jenom jednu nabíječku a používat tak jeden druh baterie v obou přístrojích což nebývá u Canonu bohužel zvykem, neboť co přístroj to originální bateriie. Krajní body (rohy) u 5D mi nepřijdou nijak hrozné, záleží především na objektivu, který na daném těle používáte. Kdybych si měl vybrat jenom jeden z nich, šel bych asi do 7D - pro mé zaměření (zvířata) se hodí víc, byť například v tomto fotoblogu jsem používal více 5D.

0 0
možnosti
AK

Yossariann

13. 2. 2011 13:23
...

Úžasný. Jak fotky, tak čtení. Tím spíš, když člověk ta místa osobně zná a miluje... Díky R^

0 0
možnosti
PP

qqpolda

13. 2. 2011 13:17
Pouziti foto do skolni prezenteace

Moc pekne fotky. Mohla by fotky orla morskeho pouzit moje zena ucitelka do prezentace ve skole pro deti ze 3.-5. tridy ? Dekuji Petr  Polacek Dobruska

0 0
možnosti

peterudes

13. 2. 2011 14:37
Re: Pouziti foto do skolni prezenteace

díky, že jste se zeptal R^. Souhlasím. S pozdravem Petr Čunderlík

0 0
možnosti
HR

balalajka01

13. 2. 2011 13:11
pěkné fotky,

mám ten kraj též rád.

0 0
možnosti
D

Dita_1

13. 2. 2011 12:27
Nadhera

Diky za krasne fotky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer