Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marek Trizuljak

15. 11. 2010 20:26
Moc krásné fotky

Lidskost...

Právě v černobílé škále jim to moc sluší R^

(S barvou je u cestopisných fotek někdy velký problém...)

0 0
možnosti

peterudes

15. 11. 2010 22:48
Re: Moc krásné fotky

děkuji, také mám poslední dobou čím dál tím intenzivnější pocit, že ČB podání umožňuje čtenáři zapojit více fantazie a pomáhá ho vtáhnout do příběhu dané fotografie. Správné podání ČB fotky je však velká alchymie a já se zatím učím...

0 0
možnosti

Xta

15. 11. 2010 8:39
Některé fotky jsme už viděli a čb je chladná

se mi zdá moc na tu Afriku, ale jinak pěkné..

0 0
možnosti

peterudes

15. 11. 2010 22:44
Re: Některé fotky jsme už viděli a čb je chladná

využil jsem některé dříve publikované fotografie - v černobílém podání, ale ještě k vidění nebyly. ČB mi přijde čím dál víc lepší pro tento druh prezentace, nabízí dle mého totiž větší fantazii pro mysl čtenáře

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS