Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

czmario

5. 8. 2010 9:39
Taky se mi stalo neco podobneho,

ovsem uz jsem nestacil ani rozsvitit, kalhoty jsem sundaval za behu, no, podarilo se mi dosednout. Slastny pocit se ale moc nekonal, misa byla zakryta prkynkem, cehoz jsem si v tom fofru nevsimnul...;-D

0 0
možnosti

peterudes

5. 8. 2010 10:03
Re: Taky se mi stalo neco podobneho,

;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
B

blastula

5. 8. 2010 9:35
Skvělý!!!!

R^R^R^

0 0
možnosti
PNA

politicky nekorektní asociál

5. 8. 2010 9:26
Dobrý

až na to "rití" do volantu ;-D

0 0
možnosti
JD

pedr64

5. 8. 2010 9:20
no, ještě se v této pro člověka tak

mezní situaci obvykle zasekne zip u kalhot a ve finále zjistí, že na tom záchodě není papír;-D. Jak říká klasik" Minuta je krátká nebo dlouhá podle toho, na které straně dveří od záchodu se právě nacházíte"

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer