Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kevinbb

5. 8. 2010 18:11
Bud vam utechou,

ze nejste sam. Gratulace k uspesne uleve. A spouste lidi se to bohuzel nekdy nepodarilo. Ale kdo by se priznaval, ze? ;-)

R^

0 0
možnosti
RS

Radim Smetka

5. 8. 2010 17:58
super

Právě jsem se po dlouhé době opravdu od srdce zasmál! :D

0 0
možnosti
JZP

Johanka z parku

5. 8. 2010 17:01
Hodně dobrá zábava při pozdním pracovním odpoledni

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
BH

dropa

5. 8. 2010 16:58
Karma

R^

0 0
možnosti
MP

MMister.com

5. 8. 2010 16:46
Díky!

Parádní článek. Smál jsem se tak, že jsem se polil pivem. :D

0 0
možnosti
EK

brita

5. 8. 2010 15:34
Děcka zlobí, manžel v čudu,

v koupelně kape kohoutek, odešla lednicka, už zas nevyjdu do výplaty. Ó, jak nicotné jsou mé problémy - když nejde o život, jde o .... Karma a zase karma;-D;-D;-D

0 0
možnosti
G

grandaunt

5. 8. 2010 14:09
Darwinova cena

Pokud si dobře vybavuju, tak v nedávné době dostal Darwinovu cenu za nejdebilnější úmrtí řidič, který měl stejný problém, zastavil u krajnice, vyskočil z auta přeskočil svodidla a - byl na mostě ...

0 0
možnosti

peterudes

5. 8. 2010 14:41
Re: Darwinova cena

tak to je fakt pech...

0 0
možnosti
LH

Horle

5. 8. 2010 14:02
život je prostě otázkou priorit :)

a tohle má v daný moment dost velkou prioritu. Znám z vlastní zkušenosti. Pěkně napsaný, karma!

0 0
možnosti
T

temi

5. 8. 2010 14:00
Super

Nesmím takovéhle články číst v práci, chodili se na mě dívat, proč se řehtám a směju tak nahlas....paráda, hned je den hezčí:-)  

0 0
možnosti
MG

bitkar

5. 8. 2010 15:00
Re: Super

mel jsem stejny problem udrzeni se v mezich.... naprosta bomba, skvele napsany, fakt za 20bodu z 10ti.

Nevim proc toto "nestesti blizniho sveho" tak pobavi, ale POBAVI :D

0 0
možnosti
G

gumidos

5. 8. 2010 13:41
Jednou jsem totálně vykysnul na nuseláku v době, kdy jsem

už asi 1,5 hodiny musel (naštěstí jen na malou). Bylo to jedinkrát, kdy jsem v autě za volantem vytáhnul "steeva"  a pokusil se ho nacpat do flašky od kofoly, to vše při velmi pomalém popojíždění. Druhou variantou bylo prostě jít mezi svodidla a kašlat na všechno, ale tak tvrdej jsem nebyl.  Závěr - úspěšnost byla asi 83%. Těch zbylých 17% prostě šlo mimo flašku od kofoly...... :-)Pak jsem si představil, že to do mě někdo třeba napálí, uvíznu v autě se žaludem strčeným do flašky a budou mě vyřezávat hasiči... to už by nikdy nešlo vysvětlit.

0 0
možnosti

peterudes

5. 8. 2010 14:41
Re: Jednou jsem totálně vykysnul na nuseláku v době, kdy jsem

;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer