Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kočičkamňau

24. 5. 2010 16:35
tak jest,

popravdě, je to totiž ještě mnohem horší....snad se propadnou dřív,než se protlačí na Hrad.:-P:-P

0 0
možnosti
G

geo.novotny

24. 5. 2010 16:34
NEMATE TAK DOCELA PRAVDU

Az budete mit cas, popovidejte si s nekym hodne starym - kdo pamatuje Marticku Gottwaldovou;-D.

Existuje totiz jeden velky rozdil - Marta nez si vzala Klemu - byla uspesna profesionalni slapka na Praze 1, Stare mesto. Mela i policejni zaznam;-D.

To v pripade manzelky "sexy mozku" neni.

Hezky den.

G.N.

0 0
možnosti
M

modrobýček

24. 5. 2010 16:42
Re: NEMATE TAK DOCELA PRAVDU

humorné...;-D;-D;-D Taky jsem se jí zastal, viz níže.

0 0
možnosti
AS

pralinka_rumova

24. 5. 2010 16:28
Dovoluji si

vám vyrazit z ruky i poslední argument ve prospěch Petry P. - ta ženská nemá vkus. Tu jí čučí červené spodní prádlo z příliš velkého výstřihu, tam má podivné třásně a volánky, moje mamka by řekla - jak od koníčků. Myšleno tím od Kočků z pouti;-D

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

24. 5. 2010 17:05
Re: Dovoluji si

Pravda, paní Marta se aspoň pokusila a šila u Podolské (byť to z ní dámu neudělalo), tady se koupí Dior. Jo, není nad to být originální...:-)

0 0
možnosti
M

modrobýček

24. 5. 2010 16:22
Abych se paní Petrušky trochu zastal,

tak jedním z rozdílů mezi ní a p. Gottwaldovou je, že Gottwaldová byla manželkou největšího vraha v dějinách českého státu a čeho největšího je manželka p. Paroubka, to by bylo na dlooouhou diskusi...

0 0
možnosti
D

danastol

24. 5. 2010 16:16
karma

je až zarážející, že má vůbec nějaké vzdělání, když to co napíše, je opravdu taková slátanina, že se člověk až divíRv

0 0
možnosti
JS

mijala

24. 5. 2010 16:15
dost dobré a výstižné

dost dobrý,výstižný   .............R^R^R^R^R^,jak vidím,nejen já mám ten pocit ,že je todruhá Marta Gottwaldová

0 0
možnosti
H

honza91

24. 5. 2010 16:11
Petra

Staré přísloví praví:_ Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Pokud se P.Paroubková plete do politiky,musí počítat s hodnocením jejích názorů. ( Jsou naprosto mimo.)

0 0
možnosti
JPV

Jyrkův pocit vícecennosti

24. 5. 2010 16:10
Paroubek, drbající se před televizní kamerou ve svém

(naštěstí) rozkroku: "Jsem nejlepší diskutér planety, a to říkám bez žádné falešné neskromnosti".

A to se opravdu stalo...;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

24. 5. 2010 15:57
Jsem zvědavý, jak bude pokračovat paralela.

Gottwalda nakonec jeho soukmenovci otrávili........

0 0
možnosti
SM

starý muž

24. 5. 2010 16:00
Re: Jsem zvědavý, jak bude pokračovat paralela.

Ty jsi opravdu velký historik;-D přečetl sis alespoň jednu knížku??

0 0
možnosti
SM

starý muž

24. 5. 2010 15:51
Já znám jinou Martu

Paní Talmanovou!! ta by té Gotwaldovo z oka vypadla!! najdi a přečti,googlujRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer