Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

sedivak

30. 9. 2009 18:14
Já bych bez požívání masa zemřel.

Naproti tomu zeleninu nemusím. Mám halt zcela jedinečný metabolismus.

P.S. Psa jsem okusil a byl docela dobrý,

0 0
možnosti
C

Camino

1. 10. 2009 3:06
Re: Já bych bez požívání masa zemřel.

 To je asi dobre, protoze se mi skutecne zvedl zaludek o par palcu navrch, pro "sedivaka" neni skutecne uz nic svateho. Ja osobne maso nekupuji, jim ho pouze kdyz jsem pozvana na veceri a nebo kdyz me wandering star zachrani pred spatnym koncem (podala mi kapustove karbanatky na potlachu, kdyz ja jsem si neprivezla nic jineho nez lahev vina). Ja osobne si myslim, ze si asi zaslouzime to o co se uz po nekolik generaci snazime, jaksi to globalni ohrivani pomuze pomalemu zniceni naseho,  proto aby jina lidstva nebo jine inteligentni zijici organismy mohly rust a mit

lepsi "vlady", kter budou s tim co se nam nabizi zachazet lepe. Myslim, ze jedname s tim co se nam v prirode nabizi jako ignoranti.

KarmaR^

0 0
možnosti
B

brnl

30. 9. 2009 17:56
Úsměvné

akorát autor jaksi pozapomíná na to že kdyby se to maso nekonzumovalo tak by se nemohla ani narodit ta zvířata.

A tož co potom dělat s těmi zvířaty dravci v situaci kdy by se lidstvo zřeklo masa, to bychom se snad měli dívat jak ti dravci zabíjejí ta nevinná zvířata?, zřejmě by bylo nutno je  vyhubit, nebo snad ty lvy  atd. přeorintovat na pšenici a bobule. :-) 

0 0
možnosti
S

Sampis

30. 9. 2009 18:01
Re: Úsměvné

Toto je argument hodný tak absolventa základní školy. Nezlobte se, tohle je přeci kec. Co je pozitivní na tom, že se narodí tele, které ze světa uvidí pár desítek čtverečních metrů a pak ho odvezou na jatka? Stejný argument jsme mohli použít proti zrušení otroctví. Co s otroky? Sami si práci přece nenajdou a neuživí se. Navíc autor nemluvil o roli predátorů. Váš příspěvek je velmi hloupý.

0 0
možnosti
MB

Milan Brlík

30. 9. 2009 17:53
masisko

Nedávno jsem měl podrážděný žaludek, tak jsem si dal pohov od masa a živočišných tuků. Cpal jsem se ovsem, medem, Florou s omega-3 oleji a horami ovoce a zeleniny. Žaludek už mám zdravý, ale stále pokračuji v načatém režimu, jelikož je mi nastokrát lépe, než když jsem týdně zbuchal dva steaky, tři párky, dva hamburgery a kdovíco ještě. Kdyby lidi jednou zkusili, jaké to je, jistě by spotřebu masa snížili. Určitě si někdy v budoucnu dám krvavý steak nebo Big Mac Menu, ale už nikdy tak často jako doposud ... určitě všem doporučuju!

0 0
možnosti
S

Sampis

30. 9. 2009 17:52
Docela rozumné zamyšlení,

jen je třeba uvést pár věcí na pravou míru. Už jste někdy jedl maso bez koření? Bez soli? Mířím tím tam, že to že Vám maso chutná může být jen jeden z obecně rozšířených omylů. Ostatně co si představujete pod pojmem "maso"? Svíčkovou? Tedy litr mlíka a šest knedlí? Tatarák? Tedy tuny majoránky, vejce a já nevím čeho  atd. Tímto na Vás neútočím, jen se Vás snažím nasměrovat dále.

Maso, respektive jíst maso je simbolem blahobytu. Dříve si maso mohly dovolit jen vyžší vrstvy (ostně ideál Francie byl "Aby měl prosťáček Kuba v neděli v hrnci slepici").

Mimochodem, zkuste se podívat, kolik lidí sdílí a sdílelo obdobný pohled, který dovedly do praxe, tedy nějaké formy vegetariánství, nebo veganství.

0 0
možnosti
SP

kulava

30. 9. 2009 17:45
Místo masa bych dával anabolika.

0 0
možnosti
MB

MychalB

30. 9. 2009 17:43
nebude poptávka, nebudou zvířata

A podle některých lidí jsou i rostliny živé, tak bacha na to. Ti pak

jedí to, co spadne, zásadně nesklízejí, netrhají. A včil mudruj ;-D

0 0
možnosti
D

dr_NO_

30. 9. 2009 17:35
potřeba to není

ale lidé dělají spoustu věcí co nejsou potřeba

0 0
možnosti
R

rojack

30. 9. 2009 17:31
To víte, že je to potřeba

Zvlášť bůček když se pěkně třepe........

0 0
možnosti
C

crutov

30. 9. 2009 17:26
Neni

Neni. 12 let bez a zadnej problem, naopak. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer