Jarní fotolovy... (fotoblog)

Jaro se pomalu chýlí ke konci a vládu bude přebírat léto, proto je myslím si vhodný okamžik se podívat, jaké to jaro letos bylo. Krom jiného jsem si konečně našel čas na českou přírodu, kterou jsem tak dlouho zanedbával...

Dny jsou příjemně skandinávsky dlouhé, ráno vstanete časně a než odbije osmá, tak máte za sebou několik hodin práce v nejkrásnější době nastávajícího dne. Mám rád tuhle "hodinu mezi psem a vlkem", kdy noc přechází pomalu v den a příroda se probouzí po krátkém nočním spánku. Člověk vidí a slyší věci, které mu pak celý den unikají...

Letos jsem si jaro mimořádně užil, intenzivně jsem pozoroval změny v přírodě a soustředil se přitom hodně na ptactvo. Každý týden jsem viděl nové a nové druhy, tak jak se postupně objevovaly a ranní ptačí koncerty a pozorování tak patřily k tomu nejlepšímu a nejoblíbenějšímu koloritu mých rán.

Čím jsem starší, tím více krásy nacházím i v těch nejobyčejnějších věcech, které se pak snažím zachytit nejenom na fotografii, ale především do své paměti. Je to podobné, jako vytváření zásob dřeva na zimu, prostě si shromažďujete hezké chvilky na časy, které budou chmurnější a jaro je na tohle "křečkování" ideální, ostatně posuďte sami...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mějte heký den!

Autor: Petr Čunderlík | pondělí 15.6.2015 12:30 | karma článku: 32,80 | přečteno: 1830x
  • Další články autora

Petr Čunderlík

Chci mír za jakoukoliv cenu!

2.4.2023 v 14:44 | Karma: 31,78

Petr Čunderlík

Ve stínu krále... (fotoblog)

18.3.2016 v 9:24 | Karma: 24,91