Diskuse

Ufňukaný Dobrodruh - parodie na cestopis

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ježíši, to je kašpar8-o;-D Kdysi jsem měl zlomená dvě žebra, a garantuju, že by ten pan holčička vypadal při stejném postižení úplně jinak...;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ha, ha.... jestli je to parodie na cestovatelske porady, tak tleskam.

V opacnem pripade doporucuji nasemu bilemu sahibovi, aby se zacal chovat k domorodcum jako k sobe rovnym. Zatim se mu to prilis nedari.

Co se narazenych zeber tyce, tak to opravdu boli jako cert. Me se to stalo 2x a nemohl jsem narozdil od Dobrodruha mluvit, chodit, ani si miniaturni batuzek pres rameno prehodit. Ale k doktorovi jsem nesel, nebot v tomhle vam pomuze jenom cas....

Ceskou televizi mam narozdil od soudruha prezidenta rad, ale v tomto pripade akorat vyhazuje penize.Rv

0 0
možnosti

Ten dokument je naprosto geniální! Tehnle cestopis je přece spíš o cestovatelích než o domorodcích. Je to skvěle vymyšlené! Bohužel ČT evidentně přecenila schopnost velké části diváctva vnímat ironii a nadsázku.

0 0
možnosti

Ideální pořad do doby veřejné diskuse o smyslu televizních poplatků. A že prý budou chtít poplatek za každou domácnost, protože je prý můžeme sledovat i po internetu. Děs!

0 0
možnosti

Tak to je běsné, vydržela jsem pár minut. Kabelka, řetízek, klobouček jak z modního mola a tenisky. To je ubohý. TO moje děcka jsou větší dobrodruzi než on. Bóóóže, do čehos to duši dal. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

"Adam se rozhodl, že mu prostě není dobře!" Co říct? Blbě natočený, nesympatický dobrodruh, kradená úvodní hudba, podivně vložené písničky - ČT si z nás dělá srandu.

2 0
možnosti

Již několik let jezdím s přáteli na "adventure" dovolené na motocyklech, není to zrovna Papua, ale dobrodružství tam máme mnohem více, než výše zmiňovaný "Lolek" bez "Bolka". Celý pořad jsem vůbec nezaregistroval a shlédnul jsem až zde z odkazu. Silně mi pan dobrodruh připomíná jiného televizního ufňukánka a to Vláďu Hrušku. Vím, že s tímto přístupem k dobrodružnému cestování bych se nedostal ani za hranice města, natož státu. Za mne pořad hrozný a "Lolek" ještě horší. Rv

1 0
možnosti

Díky za upozornění.

Já jsem se na pořad na nějakou minutu jednou koukl a ničím mně nezaujal, tak ho od té doby ignoruji. Ono doba cestopisů, kdy stačí vyjet někde, kde to je jinak než u nás v lese za barákem a všichni koukají do bedny jak tele na nová vrata je dávno pryč. Zvláště dneska, když chci,  za pár minut na internetu najdu nějakou zážitkovou cestovku, objednám si zájezd a do měsíce jsem na tom místě osobně. Anebo si rovnou na cílovém místě objednám ubytování, potom zarezervuji letenku a mohu tam být do dvou dnů.:-)

Ale po přečtení tohot příspěvku se na Dobrodruha kouknu znova.

0 0
možnosti

Dík za upozornění. Jsem ráda, že už mě odradily upoutávky, které na nový pořad masivně upozorňovaly. Už z nich čišela jakási realityshow. Takže jsem tento pořad vypustila, ačkoli mám pořady o cestování ráda.

0 0
možnosti

Já to spíš vidím jako inflaci pořadů o cestování. Dříve se taková věc připravovala roky. Jednak byl problém tam vycestovat, protože nebyly dostupné informace, zázemí, ubytování , kontakty a podobně se domlouvalo písemně měsíce a někdy i roky a na filmovou techniku bylo třeba brát s sebou tým lidí.

Dneska stačí dva lidi, jeden mluví a druhý natáčí video. Na internetu se skoro kdekoliv na světě objedná ubytování a zarezervují letenky. Klidně mohou být každý týden úplně jinde.

Je jen potřeba známého v televizi, který jim zajistí, že ten pořad nějaká televize koupí, protože jenom na You Tube by se jim náklady nevrátily.

Takže dnes to může dělat pomalu "každý blbec" , který se ještě případně pyšní tím, že nestudoval ani režii, ani filmováni, ani nějaké základy mluvení a vystupování před kamerou. 

A podle toho ty pořady dnes vypadají.

5 0
možnosti