Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

No souhlas "Kuř tak, abys neobtěžoval ostatní" ale potom nechápu proč zakazovat provozování zařízení pro kuřáky kde kuřáci ostatní určitě neobtěžují  a proč vymýšlet bolševické nesmysly že kuřáci budou platit za pívo 25,- Kč v zařízení pro nekuřáky a potom budou přešlapovat na chodníku před restaurací s cigaretou  a obtěžovat ostatní, tedy nedostanou za svoje peníze služby které požadují.  

Nechápu proč nemohou mít své restarace nekuřáci a rovněž kuřáci, v kuřácké restauraci přeci´nemůže nikdo obtěžovat nekuřáka který kouření nesnáší, jedině že by se jednalo o negramotného retarda který nechápe značku na dveřích restaurace. 8-o

11 0
možnosti
RM

No, to je proto, že myslíte. Proto to nemůžete domyslet. Ti, co nemyslí, mají domyšleno.

3 0
možnosti
RM

Vidím možnost volby na dobrovolném principu. Pan Čunderlík chce státem garantované nekuřácké restaurace, každý, kdo má o ně zájem, si zvolí, jestli bude na ně platit státněnekuřáckou daň. A nejlépe silně progresivní. A pak ať do těch státních restauraci chodí a budou tam mít nenahuleno. A pak si zvýšenou daní odhlasují, že se tam nesmí podávat alkohol, další zvýšenou daní si odhlasují, že tam musí běžet program České televize atd. a prostě si tyto služby státu volitelně zaplatí. Ale nebude tam moct žádný neplatič této morální daně. Jelikož to bude jejich státní soukromá restaurace.

3 0
možnosti
PK

P57a10v63e54l 47K15r41a82l

3. 8. 2014 21:18

Pokud někdo chlastá nebo droguje, je mi to jedno, ničí si s tím svoje zdraví. Ale pokud někdo kouří a já jsem nucen to dýchat, tak mě vlastně tím svým čoudem zabijí. Na chodníku se ještě přizpůsobím, přejdu na druhou stranu nebo kuřáka předběhnu. Ale pokud kouří na zastávce nebo v restauraci, tak to je pak nepříjemné. Komu by bylo příjemné, kdyby byl pomalu zabíjen kuřákem v okolí.

2 1
možnosti
Foto

I20v34o 57C22i27l80i43c95h

3. 8. 2014 21:20

Na zastávce to pochopím (i když MHD fakt nejezdím), ale v kuřácké restauraci? 8-o Tam přece vůbec nemusíte a u dveří jste dostatečně varován!

2 0
možnosti
Foto

I64v34o 43C46i60l41i68c38h

3. 8. 2014 21:06

Jen pro zajímavost - po pěti letech mého prvního nekouření mne zpět ke kouření přivedl nekuřák, který kouřil jen když jsme byli v hospodě. A já do hospody chodil, protože jsem měl před rozvodem a nechtělo se mi domů :-/ Takže kdybych byl sobec, tak jsem pro ten zákaz.

Naštěstí se mi to nekouření napodruhé podařilo dodnes (i když dýmku si jednou ročně na Vánoce dát chci, ale třeba loni jsem se k tomu ani nedostal ;-))

0 0
možnosti
ZS

Někomu vadí kouření, někomu teplé pivo nebo ošklivá servírka. Nezakazujte a nechte každému na výběr, do jaké hospody si zajde. Přejídání a alkohol také prokazatelně škodí zdraví, zakážete i pivo nebo omezíte velikost porcí?

4 0
možnosti
Foto

proč bych to dělal? Tím si budete škodit sám sobě, kouření má ale jiný rozměr, myslel jsem, že jsem to v článku zdůraznil dostatečně, mýlil jsem se...

0 0
možnosti
RM

Včera večer běžel krásný film Malý velký muž. Indiáni, ti přírodní lidé, kouřili fajfky míru a kouřili i pro potěšení. Škoda, že nebylo možné jim ty kuřácké stany zakázat zákonem!

4 0
možnosti
RM

Myslím, že to nakousl přesně Ivo Cilich. V demokracii nám lecco může být nepohodlné a musíme spolu vyjít. Když jsou ti nepohodlní a nepohodlné názory, zvyky a chování mazány, je to konec demokracie. Demokracie je kompromis, totalita je zadupání názorového protivníka do země. Bohužel obrovská část společnosti si totalitu ztotožňuje s demokracií, jelikož vykladateli současné "demokracie" jsou ve značné části lidé s totalitními sklony.

8 0
možnosti
Foto

I39v63o 36C17i67l76i86c87h

3. 8. 2014 20:55

Takhle dobře bych to napsat nedokázal R^

1 0
možnosti
LB

ano..kouřím a  vím,že je to hnusné,smradlavé,drahé a tak...ovšem pokud bude zákaz kouření v hospodách ( ač můžu být jakkoliv proti,zákon je zákon),tak mi to žílami trhat nebude,páč do hospod nechodím a když už tam jdu na nějaký ten oběd,či večeři,tak ta hodina bez cigára se dá přežít;-D..kouřím si tak nějak,abych ubližovala jen sobě a nikoho tím neotravovala...no a pokud je to ekologicky,tak to je snad ve prospěch věci,nemám pravdu,pánové?;-);-D

0 0
možnosti
Foto

S Vaším nadpisem souhlasím, autore. S obsahem článku už ne.

Možná se najde nějaký kuřák, který obtěžuje ostatní. Já jsem se tedy, bohudík, s žádným takovým nesetkala.

Slušnost každého člověka by měla být - neobtěžovat druhé. Je to o pravidlech slušného chování, nikoliv o zákazech. Ještě jsem nezažila kuřáka, který by si zapálil v přítomnosti člověka, který právě obědvá nebo večeří, případně svačí nebo snídá.

Zákon o zákazu kouření v hospodách pokládám za naprosto neslušný, slušně řečeno.

3 1
možnosti
Foto

tak to máte štěstí, že jste nikdy nezažila kuřáka, který by si zapálil v okamžiku, kdy někdo okolo jí...  já zase slyšel o jednom řidičovi, který nikdy v životě neporušil jediný dopravní předpis... ;-)

1 0
možnosti
RF

Kuřáky bych střílel, ale...hospody se skutečně dobrou atmosférou (nekuřáci si nechají blbé narážky od cesty) bez kuřáků si představuji něco jako sex s nafukovací pannou, náležitosti to má všechny jak má být, ale pořád to není ono, že

1 0
možnosti
FS

Díky, náčelníku, že ses mě zastal. I když mě chceš střílet. Co by byla hospoda beze mě. :-)

btw, ty už do krčmy nechodíš? Myslím do té klasické, zahulené. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer