Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M46i13r85o11s42l67a72v 14N91i62g53r83i17n 7148671785801

nekolik skutecnosti se od doby napsani clanku zmenilo.

asi budu polemizovat s autorem co se tyka toho chlubeni se, separatisty, ze sestrelili letadlo - mozna ze to tolik nesleduji, ale ani nahodou by mne nenapadlo sledovat nejake internetove stranky separatistu a vedet tak, ze neco zverejnili a potom mazali. Tato informace byla z medii a se vsi pravdepodobnosti predlozena ze SBU Ukrajiny. - Ostatne tech zprav co SBU uz vydala - tech zarucene pravych odposlechnutych rozhovoru od ... povidaji si dva separatisti ...   az po ... leti k vam ptacek ...  tak takovych uz bylo az az.

Dalsi vec ktera se od te doby stala, bylo to, ze Rusko zverejnilo sve satelitni zabery a celou situaci leteckeho provozu v dobe a miste incidentu - nejak se to minulo ucinkem, protoze na Idnes to komentovali takze .. generalove v Rusku na giganticke obrazovce udelali monstrozni prednasku  ...., nicmene ty satelitni snimky ukazali. Zato USA slibily, ze ve stredu zverejni dukazy .. a zverejnili pres mesic stare snimky, ktere byly jako dukaz toho, ze se udajne presouvaji nejake dva tanky do Ukrajiny, ani to vsak nebylo potvrzeno, nebot snimky onech neoznacenych tanku sice byli ve mestecku, ale nebyl zadny snimek, ze by tanky prekrocily hranici - pozdeji to bylo doplneno tim, ze v tamnich dilnach nejakych kasaren ci ceho si separatisti tyto tanky vzali. Nic jineho USA nezverejnily s tim, ze to udajne podleha utajeni. par dnu pote vsak ukazuji dalsi snimky Ruskeho prihranici s tim, ze udajne odtud se strili na Ukrajinske uzemi. Trochu nelogicke strilet v dobe, kdy vi o tom, ze jsou shora fotografovani kazdou minutu!

Pak prislo jeste spousta dalsich konspiracnich teorii velmi hloupych i mene hloupych. Je jen otazka, zda se hodi to, aby se ona vec vubec vysetrila! Dle jednani USA o to nebude zajem!

Daleko tragictejsi je toto: https://www.youtube.com/watch?v=C2HgKP_1SIU o tech se nemluvi a nikdo ani name zajem temto civilistum pomoci. K cemu jsou po svete humanitarni organizace - nechapu!

+1/−2
27.7.2014 21:44

J55i72r16i 88M64a37l36i28n53a 1829942187576

Vzhledem k tomu, ze se Strelkov a jeho kumpani sestrelem hned pochlubili se toho moc nezmenilo. 

Akorat ze se ti zlocinci s pomoci svych rusofilnich kamaradu snazi mlzit a oblbovat. Rv

+2/−1
27.7.2014 22:08

J80i35r49i 71M77a68l14i63n52a 1969762347436

Komu sestreleni poslouzilo ? No, separatistum kteri se toho zlocinu dopustili rozhodne ne. Ti chteli sestrelit ukrajinsky Antonov a ted maji z ostudy kabat. 

A s nimi i Putin ktery jim ten BUK pujcil a cesti komousi, kteri je obhajuji. Rv

+3/−3
27.7.2014 7:50

Z39d29e12n87a 88K61o26č94í 6665618291706

Ono se to dosud opravdu neví, kdo za tím vším stojí. :-P

+1/−3
27.7.2014 9:53

J19i75r67i 56M59a71l64i55n21a 1369142227386

Od te chvile kdy sestrel vitezoslavne oznamil "Ministr obrany Donecke lidove republiky" rusky obcan Igor Strelkov se to mila pani vi. Snad jen u prostacku kteri ctou Pravdu.ru jeste panuje nejistota…...

+2/−1
27.7.2014 17:47

J45i62r25k37a 57L94i81b54e34ň17s33k39ý 4642311774229

Sestřelení posloužilo každému, kdo měl zájem na eskalaci konfliktu, tak například armádním špičkám - ti se válkami živí. Pak tomu, kdo potřeboval poštvat Evropu a Rusko proti sobě, to se docela dobře povedlo.

+5/−2
26.7.2014 21:43

T89o28m16á77š 61M11e10l57š 7141806415307

A co tato teorie. Nejvíce to posloužilo Rusku, jelikož se řeší sestřelené letadlo nad Ukrajinou a ne obsazení Krymu. V poslední době utichla konverzace o tomto tématu úplně. A stačilo od Ruska málo, podstrčit BUK separatistům. Opilí mužíci už zvladli zbytek. Nezapomínejte, že Putin je geniální stratég.

+3/−2
26.7.2014 14:12

Z22d16e35n17a 73K52o36č46í 6885468711796

Na jednu stranu máte pravdu, že Putin je geniální stratég, na druhou stranu dosud nevíme, zda ti mužíci nebyli z řad řádné Ukrajinské armády, nebo někdo jiný. ;-)

+2/−3
27.7.2014 9:55

T73e46r11e52z38a 91H37a92j51k65o92v30a 5357592364440

Dik, zase jsem si Vas rada precetla. Zajimavy clanek.

+3/0
25.7.2014 19:06

J14i21r56i 25M73a68l48i97n98a 1599852387846

Dobre napsane.

Jeste by snad bylo dobre dodat, ze jak ruska, tak ukrajinska armada provozuji protiletadlovy system BUK spolecne s prehledovym radarem a velitelskym stanovistem.

Separatiste meli podle vseho k dispozici jen samotny BUK, jehoz navadeci radar nedokaze rozlisit vojenska letadla od civilnich. Strileli po neznamem cili jen proto, ze letel smerem ze zapadu.

Vina za tu hroznou tragedii pada na ruske separatisty. A pokud dostali BUK od Rusu, tak i na Rusko.

+3/−2
25.7.2014 16:09

J88a75n 28J47o42š41t 9609587711652

Nezbývá než Váš příspěvek ohodnotit Vámi uvedeným citátem „Problém současného světa je, že hlupáci jsou si skálopevně jistí, ale lidé inteligentní jsou plní pochybností.”

+2/0
24.7.2014 6:53

M75a86r89t64i29n 85K10o57p46e18c31k34ý 3428317969204

Určitě vás to stálo hodně času. A vše je zpracováno velmi důkladně a se znalostí všech faktů. Nicméně si myslím, že je to vše zbytečné. Nějak se mi prostě příčí ta neustálá snaha blogerů profitovat na populárním tématu, které je přitom jasné. Sestřelili ho prostě ti podivní partyzáni, nebo jak jim říkat. To není můj názor, ale zcela jasný a logický fakt, a pokud tomu někdo odmítá z jakýchkoliv důvodů uvěřit, vzpomeňte si na to za měsíc, jo? :-)

+2/−3
23.7.2014 22:01

J48a11r91o51s62l52a14v 75J46o54n86á92š 4978774712485

Velmi dobře shrnuto! R^

+4/0
22.7.2014 22:14

P44e68t35r 18K49r61a96t51i23n76a 1161596554536

Zajímavý článek, mohl to být pokus o objektivní pohled, který ovšem deklasuje několik detailů - ta objektivita tam není, už samo předkládání možností ukazuje, která je "dobrá" a která "špatná".

"False flag" operace jsou oblíbené od nejstarší historie, to pak všechny teorie odkazuje do říše spekulací. 

Z článku čiší, jak autor důvěřuje zdrojům USA a nedůvěřuje zdrojům Ruska. Vlastně nevím proč,  je dost historických důkazů z nedávné historie, kdy válka začala právě kvůli lžím a manipulaci  s veřejným míněním (chemické zbraně v Iráku, poslední pokusy importovat demokracii do S. Afriky a arabského světa, které spíše otevřely cestu islámským extrémním hnutím apod.)

+7/−4
22.7.2014 18:18
Foto

P31e36t17r 92Č58u66n30d12e33r82l23í28k 5735971168581

zajímavý komentář, mohl to být pokus o objektivní pohled, který ovšem deklasuje několik detailů - ta objektivita tam není, už jen domněnky pisatele o autorově důvěře či nedůvěře v určité zdroje ukazují, že se pisatel více zajímá o autora než o reálný obsah článku... z komentáře čiší, že jediným smyslem tohoto příspěvku je  bez reálného důvodu nějak zpochybnit text článku...

+3/0
22.7.2014 21:53

P68e46t82r 89K73r95a87t70i72n50a 1591786734556

Vtipné, nicméně pletete se. Autora čtu rád - resp. moc rád dívám se na jeho fotky, názorově máme shodu tak 50:50, možná kousek méně. :-)

Vy zde ovšem, ve snaze parodovat (nezlobte se na mě - trochu křečovité snaze) pomíjíte podstatu příspěvku a domýšlíte si tam něco, co tam není a nikdy nebylo. Pokud by tento článek napsal kdokoliv jiný, reagoval bych naprosto stejně, takže uražené ego stranou.

A zcela věcně vzato: je z článku vidět, jak silně protěžujete jednu stranu nad druhou? Zkuste to po sobě nezaujatě přečíst... (Já vím, nejde to, minimálně ne bez alespoň měsíčního odstupu, ale zkuste) .. a odpovězte si sám.

Byly "false flag" operace v minulosti běžné a nezřídka sloužily jako casus belli? Ano.

Sloužily nedávno lži a podvody jako záminka k válkám ze strany USA? Ano. 

K tomu jste trošku pozapoměl dodat nějakou faktickou a věcnou reakci. A přidal bych tedy ještě: zatímco Rusko se (ano, nevybíravě, má chování imperální velmoci, naprosto stejně, jako USA, je má horší PR) takto vměšuje mezi své přímé sousedy, kteří pro něj mohou znamenat hrozbu, tak USA se vměšuje do zemí na druhém konci světa, kde má pouze obchodní zájmy. Co je pochopitelnější a akceptovatelnější? Pane Čuderlík, musím říct, že jste mě trochu zklamal. Asi jsem od vás čekal víc. Ale všiml jsem si, že v článcích, kde se neshodneme, častěji, než za argumenty reagujete ad hominem, což jste předvedl i zde. Já vím, je moje chyba, že si o lidech dělám iluze, i když je neznám, ale jsem prostě zklamán.

+5/−2
22.7.2014 22:17
Foto

P57e32t25r 28Č79u10n49d20e51r45l21í84k 5215891758631

zamyslel jsem se a poctivě jsem se snažil tu původní podstatu vaše prvního příspěvku najít, ale našel jsem pouze to, že reagujete na něco, co z článku nevyplývá (preference jedněch zdrojů před jinými) a navíc se snažíte doplňovat něco (false flag) co je ovšem v článku samozřejmě zmíněno - viz cituji:

" b) na Ukrajině je momentálně neuvěřitelný chaos a ani samo Ukrajinské vedení mnohdy neví co dělá pravá a levá ruka. Lze si proto představit, že někdo příliš horlivý vydá rozkaz k sestřelení z důvodů výše popsaných...

c) diverzní a sabotérské akce jsou běžnou součástí velkých i malých konfliktů, nemělo by tedy být nereálné si představit, že pokud chce někdo získat ve sporu výhodu, tak nevyužije veškeré možnosti, které se mu nabízí a diverzní a sabotérské akce tak jsou jednou z nejúčinějších zbraní, především co se veřejného mínění a následné podpory týče."

vloupáváte se tak do otevřených dveří a nad to analyzujete něco, co v článku není...

+2/−1
23.7.2014 0:07

P89e91t54r 40K33r69a81t56i42n65a 1431516974876

No, pravda, že jsem se rozjel šířeji... Nicméně už ono rozdělení na klasické a konspirační teorie je poměrně škatulkující. Pod konspiračními teoriemi je mnoho naprostých nesmyslů, ale taky věci, co by možná na nich mohlo něco být. A zařazením něčeho do ranku konspiračních teorií se tomu automaticky snižuje vážnost.

False flag není ani tak akce z blbosti, jak popisujete vy, ale spíše to bývá úmyslná akce mající za účel znevážit, diplomaticky oslabit protivníka nebo přímo dát ten casus belli. Čili něco vykalkulovaného a horšího. Vy jste to naznačil, ale opět s puncem konspirace.

Opět mi podsouváte, že hodnotím lidi. Nehodnotím, pouze jsem vyjádřil své zklamání. Ale až jako reakci. Váš názor jsem četl v článku. Mým příspěvkem jsem reagoval na článek (nikoliv na autora, jak jste se mi snažil podsunout) a vyjádřil svůj názor. Ano, napsal jsem, že z toho čiší vaše zaujatost, ale to lze jasně vybrat z textu - styl psaní o jednotlivých variantách, zmíněné konspirace... Vy jste se mých argumentů ani nedotkl a šel jste po domněnkách pisatele.

No nic, já končím. Dobrou noc. A se budu těšit spíš na vaše fotky :-)

+1/−1
23.7.2014 0:52
Foto

P55e55t40r 35Č89u13n55d27e16r19l57í94k 5465781878831

nepopisuji akci z blbosti, to je další mýlka ve vaší analýze, popisuji záměrnou sabotáž a diverzní akci, myslel jsem, že je to z textu zřejmé... rozdělení na konvenční a konspirační linii má logiku v tom, že v té konvenční jsou fakta, která jsou nějak doložitelná, kdežto v konspirační jsou pouhé teorie, které se zatím opírají pouze o domněnky, velmi jednoduše se z nich ale mohou stát fakty podložené podezření, ale to až v případě, že budou mít nějakou oporu v reálně zjištěných informacích...

+2/0
23.7.2014 9:50

P96e94t19r 59K66r33a43t32i32n74a 1741816614466

No, z mého pohledu není velký rozdíl mezi konspiračními a "fakty podloženými" podezřeními. Obojí jsou teorie. Protože ta fakta jsou dodaná nějakou stranou a není jisté, jestli s nimi nebylo manipulováno, jestli nebyly podány sugestivně a účelově a nebo jestli nebyly zamlčena fakta, vyvracející podsouvanou teorii. Protože když to zjednoduším, tento konflikt má klasické 2 strany - Východ a Západ a tudíž se nedá věřit žádné. A nebo naopak vzít informace od obou stran, ale přistupovat k nim naprosto rovnocenně, a z nich se snažit vydedukovat střední cestu, která většinou bývá nejpravdivější. To jsem vlastně očekával i od tohoto článku, jak jsem zminoval hned prvně.

+1/−1
23.7.2014 9:56
Foto

P57e50t32r 94Č88u79n58d31e86r30l45í83k 5825961458861

a co KONKRÉTNĚ tedy rozporujete? To, že se nejdříve separatisté přiznali a pak mazali ze sociální sítí své vzkazky o sestřelení letadla? Nebo to, že nikdo jiný, krom separatistů po letících cílech v minulých dnech nad východní Ukrajinou nestřílel? Nebo snad rozporujete to, že separatisté netvrdili, že nemají BUK, ačkoliv existují záběry tohoto systému v jejich rukou a zároveň se sami dříve k uloupení hlásili? Nebo rozporujete to, že separatisté neposkytli v prvních dnech součinnost při vyšetřování tím, že bránili vyšetřovatelům k nezávislém a plnému přístupu k troskám, atp.? Co z výše uvedeného jsou podle vás pouhé teorie?

+2/−1
23.7.2014 11:11
Foto

P89e92t72r 44Č70u34n90d41e63r21l33í17k 5605241308921

je hezké, že jste se naučil používat spojení ad hominem, teď ještě, abyste se ho naučil používat v situacích, které tomu odpovídají, což není případ mé první reakce, neboť, já jsem rozhodně nevyvracel vaše tvrzení poukazováním na vaše vlastnosti, pouze jsem reagoval na to, že místo toho, abyste rozporoval konkrétní věci z článku, tak jste se rozhodl vyvracet text analyzováním mé důvěřivosti v různé zdroje, tak že ten kdo používá argumentaci ad hominem, jste v tomto případě vy... Vaše chyba není, že si o lidech děláte iluze a pak jste zklamán, vaše chyba je, že neumíte přijmout jiný názor, než vámi preferovaný a podle toho názoru pak soudíte lidi...

+1/−1
23.7.2014 0:26

P80e57t67r 34K98r56a97t39i62n20a 1731726754836

PS: k tomu přijetí názoru - kde jste dal argument, který by mi umožnil ho přijmout? Resp. přesvědčil, tohle není náboženství, aby stačila víra. :-)

Jinak můj postoj k věci: je striktně neutrální, protože obě strany jedou tvrdou propagandu, sledují nějaké své cíle (a těžko říct, které jsou lepší nebo horší). Nemám natolik seriózní zdroje, abych mohl alespoň trochu říct, že nějaká věc je jasný a neoddiskutovatelný fakt. Co mi ale vadí, jak naše média (i když asi logicky) naprosto brutálně nadržují straně USA s poskokem EU, čímž se z mých očích znevěrohodňují na zaujatého propagandistu.

+1/−1
23.7.2014 0:57
Foto

P36e97t44r 41Č80u12n46d90e22r65l19í68k 5825651718971

přijmout jiný názor přeci můžete i bez toho, abyste s ním souhlasil, proto se tomu říká jiný názor... já si rozhodně neuzurpuju právo mít ten jeden jediný správný pohled, naopak očekávám, že pohledů může být více...

+2/−1
23.7.2014 9:45

P16e65t36r 63K35r24a71t45i39n91a 1631196344956

Aha, narazili jsme na rozdíl v pojmech... To, co vy říkáte přijetí já nazývám tolerancí. A to doufám mám (snažím se). Každý má právo na svůj názor a nikdo nemá co mu ho brát (v extrému i náckové nebo komunisti, názory nemají být trestné, pouze činy... odbočuji, pardon). Ale beru, že diskuze je od toho, aby se názory konfrontovaly a ne pouze řekly a pokývalo se "ano, tak si to myslíte".

Přijetím názoru beru, že svůj názor opustím a vezmu oponentův. Což je naprosto regulérní, říká se, že jen blbec nezmění názor, když zjistí, že nemá pravdu. Takže snad umím přijmout názor (alespoň občas), ale ne mentorským podáním "je to tak, protože to říkám" (což nepodsouvám, že je váš přístup, píši obecně), ale na základě argumentace.

Tak snad je toto nedorozumění vyjasněné.

Asi bych toto vlákno ukončil, pokud není nic nového... a přiznám se, že musím taky něco dělat. :-) hezký den

+1/−1
23.7.2014 10:02

P60e25t56r 36H23á87l74a 6784216835126

Rozhodně nesouhlasím, že "nebylreálný důvod se domnívat, že v letové kladině 10km a výše hrozí nějaké nebezpečí".Jen nedlouho předtím sestřelili letadlo tuším v 6ti km, a pokud vím, tak se vté oblasti nesmělo létat pod 9ti km, což bylo naprosto nesmyslné opatření -systém Buk, kvůli kterému toto opatření bylo zavedeno, totiž dokáže sestřelit iletadlo ve výšce vyšší.

Šlo o administrativní limitvycucaný z prstu bez jakékoliv logiky, přičemž už skutečnost, že vůbec nějakýlimit zaveden byl, jasně ukazuje, že si Ukrajinská vláda nebezpečí vědoma byla.

Pokud máte systém, kterýdostřelí řekněme do 20ti km, tak buď nezavedete limit žádný, nebo aspoň těch 20km, limit 9 km nedává smysl.

+1/0
22.7.2014 13:23
Foto

P68e91t58r 64Č25u90n35d41e55r53l47í18k 5495681648611

málo kdo předpokládá, že by se střílelo na civilní letadlo v 10km, když už tak maximálně na vojenská letadla, která létají cca do 7-8km, proto ten limit 9km... ostatně běžně se létá nad válečnými zónami v Sýrii, Afghánistánu, Iráku, atp...

+3/0
22.7.2014 14:17

O15l49d27ř92i21c93h 60H50o61r42á68k 2764969281935

Pokud Ukrajina věděla, že povstalci myjí protiletadlový systém s velkým výškovým dosahem a že společně s ním možná zběhl i vyškolený personál (byly to jejich kasárna), tak je od ní vrcholně nezodpovědné, že o tom svět neinformovala, nevarovala a nevyhlásila oblast možného ohrožení za bezletovou zónu.

V tomto ohledu leží krev a vina i na jejích rukou. Ta namyšlenost, že vše zvládnou a stojí proti nim necvičení hlupáci byla faktorem, který sestřelení civilního letadla umožnil.

Na druhou stranu na tom vytřískala obrovský morální kapitál, byli to buď Rusové, nebo povstalci kdo střílel a to světu ukáže situaci ve správném světle.

Pak už jen stačí po podobné trase poslat vojenský letoun a nalákat blázny ať si navléknou oprátku a skočí ze stoličky.

+5/0
22.7.2014 11:43

L80a34d94i43s65l17a29v 48N65á32d63v79o58r51n74í86k 6714615827356

..proč by teroristi měli omejvat nějakej aeroplán...???

+1/0
22.7.2014 12:49

O61l28d71ř17i17c50h 95H32o55r23á38k 2224609711225

OPRAVA

myjí = mají + překlep (a bohužel oboje vám automatická oprava uzná a neupozorní vás)

----

Kéž by v redakci někdo uznal, že možnost opravy alespoň překlepů by si lidé ochotní dokládat totožnost i občankou k připuštění do diskuse zasloužili.

Ale na to redakce kašle, stejně jako na to, kolik lidí si stěžovalo na nový vzhled stránek, co dnes vypadají spíše jako dětská knížka či spíše nepřehledné leporelo.

+1/0
22.7.2014 15:18

J23o16z13e57f 41K66o83s93t39e41l45a19n74s74k69ý 8175932709656

Veľmi pekne napísané. Až na začiatok posledného odstavca:  "Zatím co Rusko víceméně mlčí..."

Mám dojem presne opačný - mlčia Spojené štáty, ktoré už pár hodín po nešťastí prezentovali, že majú jasné dôkazy. Zatiaľ neukázali nič.

Naproti tomu Rusko každý deň ukazuje nové a nové dôkazy alebo "dôkazy" - závisí to od toho, kto je na ktorej strane. To, že naše médiá tieto informácie (či už sú pravé alebo vyfabulované) neprezentujú, určite nie je chyba Rusov...

+2/−1
22.7.2014 11:42
Foto

P75a19v27e87l 91D68v83o73ř35á37k 5199125174450

Tak nám sem něco hoďte, když Rusko každý den ukazuje nové důkazy. Proč se s námi o ně nepodělíte?

+2/−1
22.7.2014 12:10

I37v67o 82M24i30l26d51a 5662888401

řekněmě, že je to snaha o korektní analízu na základě u nás zveřejňovaných informací...

jistě, vzhledem k reálu je to dosti mimo a navíc autor (asi vědomě) nepoužívá dostupné informace v neprospěch bruselských.

co mi tady tedy hlavně chybí: osvětlení "pozadí"Majdanu, přesné určení místa zásahu a dopadu letadla, osvětlení dvou UK stíhaček v daném prostoru, kdy kde a čím měl letět a kdy kde a čím nakonec letěl Putin, přené informace o množství a rozmístění zbraňových systémů...a pak se můžeme ptát dále, chcete-li skutečně znát pravdu

+1/−2
22.7.2014 11:02

Z70d96e75n31a 62K48o28č66í 6565848621946

Ony se zdají být ty nezodpovězené otázky, které vznesl Kreml na kyjevskou vládu, asi dost nepříjemné ;-)

0/−2
22.7.2014 11:16

J35a24r44e72k 67W41o55l84f 5360339980

"analízou" myslíte nějakou orálně-anální sexuální praktiku?

+1/0
22.7.2014 11:37

Z80l16a90t55u86š77e 29J98e85l78í55n89k26o47v31á 1345162697622

Lidé, kteří zvládnou jen podobné komentáře s analýzou jazyka bez vyjádření se k věci mi vždy připomenou možnost souvztažností hloupostí a schopnosti vznášet se, či být obsypán květy.

Ráčíte lítati jako holubička, nebo být obsypán květy?

+1/0
22.7.2014 21:35

L27a53d50i12s53l48a50v 61N83á94d80v62o16r71n25í68k 6404165617496

..ty stíhačky co tam..dle vás a carlose.... lítaly..nebyl tedy osvětlené...??...a to něco znamená..??..a jaká měly mít světla..???

+1/0
22.7.2014 12:19

P46a57v97e83l 48H44r97u96s51k42a 6346856328197

https://www.youtube.com/watch?v=BrhEzecCdTI

Tady se podívejte a zeptejte se proč to u nás v tv nedavali. Ani zmínku! Vědí proč.

0/0
22.7.2014 9:18

D51r14.34J92a34k27u33b 71M83a74c56h 8162245720655

skvěle napsané,velká karma

+2/0
22.7.2014 8:13

J32a14n 28H69a12v67l55i51n98a 9294596189583

Celkem dobre zpracovane, snad par poznamek:

1/ Rusove na Krymu samozrejme vojaky meli, vzdyt tam meli velkou zakladnu!! Nevim, kde se berou ty teorie o pokoutnem dodavani vojaku, kdyz jich tam bylo kolem 20tis. uz pred konfliktem!!

2/ Separatiste se ke zbranim dostali lehce, vzdyt obsadili spoustu kasaren a municnich skladu a presla k nim cast UA armady, to jsou zname fakta z jara, tak je opet s podivem to diveni, kde je vzali!

3/ Nejprve Rusko nemelo zasahovat a kusovat, najednou ma zasahovat a ovlivnovat.....Zapad by si mel vybrat, co tedy chce, protoze to na me pusobi, ze ve vedeni EU a NATO sedi nesvepravni blbecci, co nejsou schopni predvidat, to co bylo velmi lehce predvidatelne, pri trose znalosti pomeru na UA a v Rusku!

4/ Kam utikaji domorodci? Naprosta vetsina smer Rusko a nikoliv smer Kyjev....proc, kdyz tvrdite, ze jsou jen rukojmi separatistu?? To postrada jakoukoliv logiku!

5/ Nahravkam jedne i druhe strany neverim ani za mak, takove udelam za pul hodiny ve sklepe na jakekoliv tema, zretusovat fotky je jeste snazsi 6/ Malajci leteli jizneji, nez je planovana trasa, da se to dohledat na flight radaru, to neni zadna konspirace: http://www.flightradar24.com/data/flights/mh17/#3d3d13f

+6/−1
22.7.2014 7:53

J52a36n 23H46a16v87l12i36n55a 9224406739213

a za 7/ divite se, ze separatiste tam nechteji pustit vysetrovatele......oni se tam totiz zjevi i ua vojaci a to je pro ne dost nebezpecne, ne z duvodu odhaleni nejakych machinaci, ale z duvodu obsazeni uzemi, ktere kontroluji.......takze z hlediska taktiky nedelaji nic zvlastniho, zachoval byste se na jejich miste stejne

+1/0
22.7.2014 8:07
Foto

P64e69t50r 89Č37u68n67d62e27r89l19í55k 5205161988151

ad 7) ano, separatisté prostě sledují své vlastní cíle a o vyšetření nehody s téměř třemi stovkami mrtvých lidí, z nichž bylo cca 80 dětí a u které je důvodné podezření, že za tím stojí separatisté, jim nejde, to je ve světle událostí na východní Ukrajině vcelku logické, pak se ale nemohou divit, že se na ně okolní svět bude dívat přes prsty, to byste zase mohl pochopit vy i oni...

+4/0
22.7.2014 8:26
Foto

P15e43t25r 67Č79u45n69d37e49r27l21í45k 5205201738541

ad 1) ano, na Krymu v Sevastopolu byla černomořská flotila s ruskými vojáky, to nikdo nezpochybňuje, akorát prezident Putin sám nejprve tvrdil, že se jeho vojáci ničeho neúčastní a ti, kteří se bez označení pohybovali po Krymu na ruské vojenské technice nejsou jeho, aby toto tvrzení posléze sám vyvrátil a upřesnil, že to tedy byli jeho vojáci a ty pak ještě navíc slavnostně vyznamenal v Kremlu

ad 2) jaké diveni? V článku o tom jasně píšu, viz bod d) separatisté sice tvrdí, že nemají prostředky, k sestřelení letadla v takové výšce, ale vzhledem k tomu, že na začátku konfliktu měli pouze "pěsti a hesla", ale za pár měsíců již jezdí v tancích a mají k dispozici velké množství obrněné i jiné vojenské techniky, kterou získali buď zabráním ukrajinských prostředků při obsazování území na východní Ukrajině nebo jim byla dodána z Ruska, se lze důvodně domnívat, že danou techniku mít mohou.

ad 3) Rusko bylo od začátku vyzýváno, aby se vojensky, materiálně a logisticky nevměšovalo do konfliktu a neeskalovalo situaci na východní Ukrajině a naopak bylo žádáno, aby využilo svůj vliv na separatisty k uklidnění situace - je to podobné, jako byste někoho žádal, aby nezapaloval oheň, ale aby se přidal k hašení požáru - to má celkem logiku, nemyslíte?

ad 4) kde tvrdím, že jsou domorodci jen rukojmí separatistů? Za prvé toto v článku nikde není a za druhé separatisté jsou samozvaní nikým nevolení ozbrojenci, tedy již z principu věci se nikoho na nic neptali a konají podle své vůle. To, že naprostá většina domorodců míří do Ruska jsou pouhé spekulace... dokažte to nějak!

ad 5) ano, nemusíte věřit vůbec ničemu, to je nejjednoduší způsob jak se vyhnout vysvětlení...

ad 6) to už zde bylo, Malajci letěli po obvyklé trase vedoucí přes východní Ukrajinu směrem do Asie a ano nekopírovali na chlup přesnou trajektorii svých některých předchozích letů - co má z případného odklonu podle vás vyplývat?

+4/0
22.7.2014 8:23

J57a47n 97H14a61v71l59i90n55a 9404626279673

kdyz dam odkaz na ruske media, kde pisou o uprchlickych taborech, tak to bude propaganda, takze si to zkuste na tech ruskych servrech najit sam, uz me to nebavi, presvedcovat nekoho, kdo ma pravdive informace z ceskych medii a z Rusu ma fobii

Jinak jak tak ctu, o objektivitu Vam zjevne jde jen kosmeticky, Vy vinika uz znate, uz od Majdanu, tak jste si mohl tuhle saskarnu odpustit

0/−2
22.7.2014 10:09
Foto

P36e10t87r 96Č31u22n95d71e92r75l93í41k 5115711258321

Jene, vy mluvíte o naprosté většině domorodců..., pokud bych měl přijmout ruská média jako hodnověrný zdroj informací, tak tato uvádí, že do Ruska přišlo cca 110tis. Ukrajinců, některá dokonce tvrdí až půl miliónu... na východní Ukrajině, kde působí separatisté žije mnoho miliónů lidí, jenom v okolí Doněcku žijí cca 2 milióny obyvatel a na to nemusíte být Einstein, abyste mohl tvrdit, že 110tis. ani 500tis. není většina domorodců... tady jste přestřelil a moc dobře to víte, navíc mnozí odejivší lidé mají vazby na Rusko a proto je logické, že se v takové situaci vydali za svými příbuznými do Ruska, stejně tak, jako ti zbylí odešli za svými příbuznými do jiné části Ukrajiny a někteří ve městech zůstali...

+2/0
22.7.2014 14:36

M57a51r52t45i61n 18S22v11o47b43o54d51a 7699377272275

Podle vaší logiky z bodu 1/ by bylo možné připojení Kuby k USA.

0/0
26.7.2014 14:42

L12u11b48o38m24i24r 96K24u12b60a80t 4527653131880

Před půl rokem, když se děl Krym, tak v USA nadávali na to, že nejsou schopni vůbec zjistit co se děje a nedaří se jim třeba odposlouchávat ruskou komunikaci. O půl roku později se ukazuje ukrajinská rozvědka jako plná nadlidí, když na rozdíl od CIA se jim daří odposlouchávat prakticky veškerou komunikaci v Rusku a okamžitě na každou situaci dokáží vytáhnout dokonalý důkaz toho, že separatisti jsou vlastně vojáci z Ruska, že sestřelují dopravní letadla, objednávají si raketové systémy jako z eshopu a nechávají si je bez povšimnutí vozit sem tam...

+3/0
22.7.2014 5:06

T55o36m43á13š 86J27a64k58u24b98č50í63k 5752693354432

Ruská blamáž. Su-25 na boeing střílet nemohl, nevyletí tak vysoko!!!!!!

Slova představitele ruské armády, podle nějž mohlo být malajsijské letadlo sestřeleno stíhacím letounem Su-25, vzbudila ihned nesouhlasné reakce expertů. Podle nich letoun Su-25 není konstruován na to, aby dokázal letět ve stejné letové hladině jako civilní Boeing 777. Pro ECHO24.cz to potvrdil mimo jiných i vojenský a bezpečnostní analytik Lukáš Visingr.

Náčelník hlavní operativní správy ruské armády Andrej Kartapolov v pondělí na tiskové konferenci prohlásil, že malajsijský let MH17 mohl být sestřelen ukrajinskou armádou. Mimo jiné uvedl, že ve stejné letové hladině jako malajsijské letadlo se pohyboval i letoun Su-25. 

„Pět kilometrů od boeingu se kromě toho pohyboval ukrajinský stíhací letoun Su-25, který pravděpodobně letěl směrem k malajsijskému letadlu. Ukrajinské vojenské letadlo se pohybovalo ve stejné letové hladině jako civilní Boeing 777,“ řekl Kartapolov. 

Toto prohlášení je plné nepřesností. „Za prvé se nejedná o stíhací letoun, ale o bitevní letoun. Má zcela jiné účely a nepoužívá se k sestřelení. Slouží jako podpora pro pozemní operace,“.

Podle Visingra letoun Su-25 sice nosí rakety typu vzduch-vzduch, ale používá je jen pro svoji vlastní obranu. Nemá totiž parametry pro předem plánované sestřelení letadla. Pokud by chtěla ukrajinská vláda sestřelit letadlo, použila by podle Visingra stíhačku, kterou ukrajinská armáda disponuje. Náhodné sestřelení ze vzduchu vylučuje. „Náhodou sestřelit ze země ano, ale ze vzduchu ne,“. Problematická je podle něj i rychlost. Bitevník Su-25 je totiž jen nepatrně rychlejší než Boeing 777, jeho pronásledování by bylo tedy velmi obtížné. Jako zcela nesmyslnou označuje informaci o tom, že byl letoun Su-25 měl letět ve stejné letové hladině. „Je nesmysl. Tak vysoko Su-25 nevyletí,“ dodává Visingr. Malajsijské letadlo letělo v okamžiku zásahu ve výšce přibližně 10 kilometrů, zatímco bitevník Su-25 může dosáhnout maximální letové hladiny sedmi kilometrů.

+1/−2
21.7.2014 23:44

P49e87t60r 47K37a87l67v83o32d61a 9355507569554

?

0/0
22.7.2014 4:15

M28i82r75o46s42l84a93v 67M11e91n76š57í61k 1684934753944

V psychologii je akce a na ní reaguje reakce. Kdo sleduje reakci, zjisti aktéra. Děkuji.

0/0
21.7.2014 23:14



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.