Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K33a21r37e49l 34B77o23h83á86č11e37k 1441777126974

Karma za nadpis, pobavil :)) 

Ostatní nevnímám tak černobíle .)

0/0
4.3.2014 14:47

M96a77r37e66k 84T82r70i84z82u15l88j33a63k 8910406517567

Petře, skvěle napsáno R^R^R^R^R^R^R^

0/0
3.3.2014 21:42

P88e14t55r 61K36r53a43t44i54n59a 1911556584806

Viděl jsem mapy posledních několika voleb. Stejně, jako je západ proevropský je východ proruský. Ta hranice je poměrně ostrá (většinou na Dněpru). To je fakt o kterém svědčí posledních několik voleb, tedy ten nejdemokratičtější instrument. Z tohoto kontextu není možné batelizovat ani opozici (což se neděje, ta se "venku" bere vážně od počátku nepokojů), ale ani provládní obyvatele (což se děje také dávno). 

Osobně myslím, že nejčistším (a možná i nejméně bolestným) řešením by bylo pokojné rozdělení země. A myslím, že nasazení diktátu prozápadní opozice je stejný extrém, jako byl dosavadní prezident, může vyvolat obdobné reakce. Ale už si představuji, že v takovém případě by byl svět provládní a demonstranti by se označovali za teroristy apod.

+3/0
2.3.2014 20:03
Foto

P47e42t65r 17Č88u12n68d10e87r73l64í51k 5935691838421

tohle by si měli rozhodnout především Ukrajinci a nikoliv, aby řešení spočívalo v okupaci Ukrajiny ruskou armádou...

+1/−1
2.3.2014 20:11

Z31d21e58n93a 66K91o88č84í 6635648411336

To by si měli rozhodnout obyvatelé Ukrajiny - nejen Ukrajinci. 

Fakt je ten, že žádné nové volby nebyly a revolucionáři rozhodli sami.!!

+3/0
2.3.2014 20:18
Foto

P22e46t27r 59Č84u18n97d71e34r33l91í78k 5885881258811

změny prování ukrajinský parlament, doplňte si reálie...

0/−1
2.3.2014 21:50

Z96d84e59n73a 60K21o37č80í 6965638241546

Vidíte sám, že parlament se navolil sám a žádné nové volby nebyly - prostě jedná se o regulérní převrat. !!;-)

+1/0
2.3.2014 22:41
Foto

P53e79t52r 33Č70u44n87d51e55r14l66í84k 5715211178961

parlament se sám nenavolil, navolili jej občané Ukrajiny, už se v těch svých nesmyslných vyjádřeních utápíte a začínáte být směšná...

0/−1
4.3.2014 11:23

Z29d78e15n76a 75K16o86č78í 6155678721106

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/11780-americany-podporovana-neonacisticka-strana-dostala-klicovou-roli-v-nove-ukrajinske-vlade.aspx

+1/0
4.3.2014 12:53
Foto

P18e45t61r 30Č93u52n28d53e80r67l18í53k 5115731358911

s každým dalším vaším příspěvkem je vidět, že se v tématu neorientujete a pletete si pojmy s dojmy, odhlédnu-li od vašeho zdroje, tak vláda a parlament je rozdíl, parlament je volený, vláda jmenovaná, u nás např. také nikdo nevolil předchozí vládu, Zeman si je nainstaloval ze své vůle...

0/−1
4.3.2014 14:21

M27a73r11e49k 13T40r61i27z58u46l77j46a92k 8720286137717

Při podobných řečech o "převratu" stačí vzpomenout na události u nás po listopadu 1989. Kdo byli a kde jsou ti, co tehdy mluvili o převratu?

+1/0
4.3.2014 15:06

P86e42t20r 52K45r90a28t91i63n26a 1601706614746

To rozhodně ano. Ale řekl bych, že Evropa se také vměšovala, i když ne vojensky. Tento víkend jsem zprávy nesledoval, tak nevím přesně, co se dělo...

+2/0
2.3.2014 20:32
Foto

P12e80t94r 60Č40u65n32d96e77r83l44í71k 5565741808601

i když ne vojensky... a o tom to je...

0/−1
2.3.2014 21:53

J17o49s14e80f 24B41e25d49n81á81ř 5827566491237

Přesné - karma. [>-]

+2/0
2.3.2014 18:48

M10a55r96t71i75n 65P96s22o86t46a 6488894637359

Pane Čundrlík karmaR^

+2/0
2.3.2014 18:16

A17l73o44i53s 20Š12í19m21a 1650793605705

Jsem rád, že Rusko podporuji boj Krymu za svobodu a nezávislost.

+1/−3
2.3.2014 16:49

J64i55ř78í 58L82i74e57t64a83v87e73c 8833979253639

Asi tam máte chybu. Myslím si, že rok 1954 je špatně. Podle mého názoru píšete o Maďarsku, ale to bylo v roce 1956.

+1/0
2.3.2014 16:43

J94i61ř66í 41L34i76e89t41a17v46e38c 8463469143879

Jinak samozřejmě souhlas.

0/0
2.3.2014 16:44
Foto

P88e26t20r 15Č10u51n42d38e63r73l41í98k 5505291988591

máte pravdu, spletl jsem si letopočty. díky za opravu!

0/0
2.3.2014 16:44

P54a94v48e24l 59K98u47r35a93l 5741234700210

Víte já bych se tou smlouvou z Budapešti raději vůbec neoháněl protože podle jejího doslovného znění by se za nepřijatelné vměšování do vnitřních záležitostí ukrajiny dali považovat i politická podpora demontrantům z Majdanu a jakákoli finanční pomoc kterou dostali.

Co se územní celistvosti týká tak s tou já mám z principu zásadní problém v tom že pokud trvale na nějakém území roste nespokojenost s vládou někoho jiného mělo by toto území mít právo zcela jednostraně z daného státu vystoupit a je jen na něm jestli zůstane samostatné a nebo se přidá k jinému a centrální vláda by na to neměla mít žádné páky jak proti tomuto zakročovat.

A to by mělo platit ve Španělsku, Ve skontsku a nebo kdekoliv jinde. Umělé udržování států vcelku silou je něco co se mi zcela hnusí. Uzemí má právo na nezávislost i z tak malicherného důvodu že centrální vláda zvedne daně (viz Britské kolonie v severní americe 1776). jakákoli politická změna vlády je dostatečným důvodem pro roztrhání stát pokud lidi chtějí.

+2/−2
2.3.2014 16:35
Foto

P53e38t21r 60Č94u97n57d73e92r24l21í61k 5335121678911

jistě, ale kdo dal Rusku právo zjednávat pořádek na cizím území? Ať se Krym případně rozhodne sám jít pod Rusko, nejdřív je ale potřeba, aby si to vyjasnili v rámci Ukrajiny, Krym je zatím součástí Ukrajiny a Rus nemá co okupovat toto území...

+1/−1
2.3.2014 16:43

P76a48v22e17l 86K83u51r96a88l 5381894780840

Asi jako že pokud referendum bude tak bude prohlášeno za neústavní jako o tom hovoří španělská vláda ohledně Katalánska?

Nebo že Kličko se vyznamenal slovy: 

Situace na Krymu je dramatická. Co by podle vás nyní měla dělat nová ukrajinská vláda?

Nesmíme dopustit, aby situace na Krymu dále eskalovala, to je zcela základní věc.Musímetaké zabránit pořádání masových akcí, masových protestů, které mohou situaci dále destabilizovat. Obracím se také k představitelům cizích států, a vy víte, koho mám na mysli, aby se vyvarovali vyostřování situace – a to i svými vyjádřeními a výzvami.

Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/rozhovor-o-situaci-na-ukrajine-s-vitalijem-klickem-f8g-/zahranicni.aspx?c=A140301_2040065_zahranicni_hv

Vzhledem k tomuhle vyjádření nechápu proč vůbec chtějí soudit Janukoviče který se taky snažil pokračování masových akcí a protestů destabilizujících situaci zabránit.

+2/0
2.3.2014 16:49

P21a34v37e70l 26K20u44r30a48l 5551304510850

Věřit ukrajinské vládě (kterou mimochodem Rusko neuznalo jako legitmní- stejně jako např USA 30 let neuznali íránský režim který svrhl Šáha a nevedli s ním žádná vyjednávání ani diplomatické styky) nelze momentálně ani dobrý den... sliby nedodržela nová garnitura už druhý den po jejich podpisu.

+2/0
2.3.2014 16:50
Foto

P61e79t36r 61Č35u95n79d43e26r36l11í63k 5345681868231

to, že něco nechápete je ale váš problém...

0/0
2.3.2014 16:52

P70a65v17e77l 87K81u88r83a89l 5171914320700

Heleďte já zástávám názor že pokud můžou něco udělat američani - to jest intervenovat na základě mizivých a neověřitelných informací tajné služby Někde v Íráku a projde jim to bez mezinárodních sankcí a zmrazovaní kont americkým politikům, tak to samé by mělo mít právo dělat i Rusko, čína a nebo v podstatě kdokoliv proti komukoliv.

Nemůžu to schizofréně schvalovat u NATO a kritizovat u Ruska. Buď všichni, a nebo nikdo. Ale nikdy nic mezi tím.

+3/0
2.3.2014 16:56
Foto

P37e91t90r 64Č10u32n70d69e36r13l93í97k 5505931978351

já zase vidím podstatný rozdíl mezi Afghánistánem, Irákem na jedné straně a situací na Ukrajině... to, že vlítne NATO do výše uvedených zemí bylo dopředu známo a předcházelo tomu mnohá jednání. Rusko vtrhlo na Ukrajinu neočekávaně a bez jednání a jenom proto, že ucítilo šanci připojit Krym ke svému území, NATO žádné území k sobě nepřipojovalo...

0/−1
2.3.2014 17:01

P17a91v50e57l 17K77u88r23a72l 5961794890520

A on je nějaký rozdíl mezi tím že tam vytvoříte pseudo-nezávislou vládu která bude skákat jak vy budete pískat (Írák, Lybie, Afghánistán, Kosovo) a nebo to území kontrolovat přímo?

Já v tom prakticky žádný nevidím.

Tak jako tak- Jednání o čem? Mezi mocnostmi jejichž území to stejně není? V čem že má tohle být relevantní? 

Přemýšlím jaký názor asi měli třeba Íráčani na intervenci a jaký názor na něj mají nyní obyvatelé krymu... kdo je víc pro?

+1/0
2.3.2014 17:08
Foto

P71e28t13r 56Č71u88n43d19e97r33l46í25k 5525431628221

to, že vy nevidíte rozdíl neznamená, že tam není...

0/−1
2.3.2014 19:07

P79a47v86e90l 57K82u25r50a74l 5631584130770

Já bych spíš doufal že mi ho tedy vysvětlíte.

Pokud mám schvalovat zásah proti Lybii a Iráku nebo Srbsku tak prostě ze svého přesvědčení musím schválit zásah proti Ukrajině.

Srbsku byla mimochodem taky garantovaná územní celistvost.

+2/0
2.3.2014 19:26
Foto

P90e12t52r 80Č27u64n83d89e51r78l14í63k 5255181678131

v Lybii, Iráku i v Srbsku páchali tamní mocipáni zvěrstva vůči vlastnímu obyvatelstvu, jaká zvěrstva páchá vůči vlastnímu obyvatelstvu ukrajinská vláda?

0/−1
2.3.2014 19:49

P41a63v44e35l 10K92u59r91a97l 5931884130620

To vám přiznám maximálně v Íráku. 

Ve zbylých dvou případech to byla prostě vnitřní občanská válka kterou prostě jedna strana (mimochodem ta pohodlnější pro "západ") prohrávala  (stejně jako v součanosti v Sýrii) a taky si vybrečela intervenci místo aby kapitulovala.

Žádný rozdíl proti Krymu. Když si můžou vybrečet podporu NATO albánci můžou si jí vybrečet obyvatelé krymu.

Ruku na srdce zastávám názor že je lepší to udělat před tím než se začne střílet.

+2/0
2.3.2014 20:00
Foto

P81e17t39r 40Č41u16n30d93e44r35l77í78k 5315381678811

masakr, který spáchali Srbové v Srebrenici a další  vám nejspíš nic neříká, zločiny Kaddafího vůči vlastnímu obyvatelstvu jsou nejspíš také pouze drobnými chybkami velkého vůdce... na Krymu se lidem vůbec nic nedělo... Ukrajina je zcela jiný případ, Rusko pouze využívá tamní politické situace k tomu, aby si přisvojili území cizího státu, prostě okupace...

0/−1
2.3.2014 20:10

P36a41v73e56l 46K42u10r24a76l 5761974520590

(a mimochodem trapné Zaorálkovo kritizování že v Moskvě nezvedají Ukrajincům telefony... to je naprosto standardní diplomatická procedura pokud se týká cizí vlády kterou daný stát neuznává viz ten Írán.)

Už to že by jim telefon někdo zvedl by jim dalo defacto uznání legitimity.

0/0
2.3.2014 16:54
Foto

P81e33t75r 80Č37u68n70d74e33r83l12í46k 5195961378651

to, že někdo neuznává vládu jiného státu, mu nedává právo myslet si, že má nárok na toto území...

0/0
2.3.2014 17:03

P56a77v64e91l 19K71u61r24a55l 5251484170240

To zatím Putin ještě neřekl a neudělal. Tak jako tak - proruské demontrace sílí od Charkova po Odessu... Kyjevská vláda patrně bude brzo vládnout největší a nejchudší vnitrozemské zemi v Evropě.

0/0
2.3.2014 17:12
Foto

P62e63t18r 77Č44u62n12d12e97r93l68í95k 5175121578711

jistě a ti ozbrojenci, kteří se nyní prochází po Krymu jsou pouze ruští turisté, jděte do háje...

0/0
2.3.2014 17:16

P20a37v45e71l 58K30u98r42a60l 5501204700600

Máme brity na Kypru, Američany v Afghánistánu, Iráku.

nevidím důvod proč by nemohli být rusové- z prakticky identickýcm zdůvodněním, na Krymu.

Navrhoval bych řešení - Rezoluci OSN která nařídí všem státům na planetě okamžité stažení veškerých ozbrojených sil ať jsou dislokovány kdekoliv na vlastní státní území a zákaz jeho opuštění.

Ať patří komukoli - američanům, britům rusům, francouzům... a vytvoření zásahových sil OSN které automaticky půjdou do válečného stavu s kteroukoli zemí jejíž armáda překročí vlastní státní hranice.

+1/0
2.3.2014 17:22
Foto

P34e21t30r 63Č60u70n29d92e67r74l44í35k 5625581838951

srovnávat přítomnost jednotek NATO v Afghánistánu s přítomností Rusů na Ukrajině je stejné, jako srovnávat ozbrojený zásah mexické policie proti tijuanskému drogovému kartelu a ozbrojený zásah čínských jednotek na náměstí Tchien-an-men...

0/−1
2.3.2014 19:13

P94a12v68e14l 52K45u87r12a44l 5641414640740

A jaký je rozdíl? Jsou to lidi porušující zákony danné společnosti...

Když něco takového udělá vlk ve smečce bude rád když ho ostatní jenom vyhostí místo aby ho zabili.

Víte pokud by NATO skutečně šlo a zničilo svého nepřítele bez toho aby se jajkkoliv snažilo ovlitnit jakou vláda pak bude na daném =uzemí ustavena, s kým si vytvoří ekonomické a politické vazby a pouze zničili své nepřátele přimhouřil bych oko.

Ale pokus si my můžeme někde instalovat pomocí okupace vlastní režimy má to právo kdokoli jiný. Nebuďme pokrytci.

+1/0
2.3.2014 19:29
Foto

P27e92t51r 41Č51u72n81d47e41r56l41í37k 5775511628111

jistě srovnávat pokojné demonstranty z Pekingu s drogovými mafiány z Mexika je skutečně na úrovni, vaše argumenty stojí za starou bačkoru...

0/−1
2.3.2014 19:51

M46i95l71o24š 45D64v48o50ř66á17č88e33k 2285298940384

Uz jsem to psal jinde.

Treba jste jen nepochopil, ze to cele bylo na Rusko chytre nastrojeno. Ale nic, to se stava.

+1/0
2.3.2014 16:15
Foto

P64e27t50r 80Č91u93n21d84e11r58l62í55k 5365751748921

což by tedy znamenalo, že Rusové nejsou příliš chytří, pokud na sebe nechali něco nastrojit... každopádně zasáhnout vojensky na Krymu je rozhodnutí Ruska, jaké následky si ponese záleží na zbytku světa...

+3/−1
2.3.2014 16:21

Z34d10e97n68a 69K49o39č61í 6545118731436

Rusáci nemohli zasahovat do nacionalistických nálad na Majdanu. 

Na Krymu jim ale už nic jiného nezbývá. 65 % obyvatel ruské národnosti je o to vlastně samo žádá. Vyhrocení situace jednoznačně vyvovali ti, kteří Janukoviče svrhli, aniž by se předem domluvili s Ruskem o dalším vývoji.

+2/−2
2.3.2014 16:33
Foto

P83e58t29r 22Č60u12n72d59e10r81l19í52k 5845861238861

to nemohu přijmout, je to podobné, jako byste ospravedlňovala vpád Hitlera do Československa z titulu toho, že v příhraničí žila Německá většina... jednou má stát jasné hranice, které má sousední stát respektovat, obzvlášť v okamžiku, kdy se k tomu sám upsal před 20-ti lety... :-/

+3/−1
2.3.2014 16:40

P11a92v24e89l 42K94u97r27a30l 5361684240870

jenomže jedním ze znaků státu je kontinuita vládního režimu.

A o té na Ukrajině vážně nejde mluvit. Minulá vláda byla demokratická a zvolená východem jehož ekonomické zájmy skutečně hájila. (Pro východ je asociace s EU a růst cel vzhledem k Rusku naprosto ekonomicky devastující krok). Nová západní vláda která vznikla pučem na úrovni Gottwalda jde ovšem proti těmto zájmům.

Nebo by jste měl něco proti tomu kdyby se tady u nás v roce 48 proti Gotwaldovi vzbouřila třeba Morava a chtěla se odtrhnout protože to nebyla vláda kterou si zvolila a která by hájila jejich zájmy?

+1/0
2.3.2014 16:59
Foto

P88e35t89r 29Č76u10n52d39e50r93l34í12k 5255911528901

veškeré zásadní změny se děly v ukrajinském parlamentu formou hlasování zastupitelů, kteří vyslyšeli hlasu lidu, tak že na demokratičnost si stěžovat nemůžete a že pak Rusko nehodlá uznat rozhodnutí ukrajinského parlamentu vypovídá více o Rusku než o Ukrajině...

0/0
2.3.2014 17:07

P54a82v81e36l 51K59u61r86a83l 5111874600110

Ano demokratické rozhodnutí parlamentu který obléhal dav o ulici vedle zabíjející policajty... to je vážně demokratičtější než parlament do kterého na Krymu přijdou pár ozbrojenců.

V tomhle si nemá současná vláda Krymu s Kyjevem co vyčítat... (mimochodem množství poslanců ochotných hlasovat pro Kyjevskou vládu radikálně klesá- je to dáno tím že konečně dostali příležitost zdrhnout na východ kde byli zvoleni a vypadnout z Kyjeva kde pro ně moc bezpečno není)

+1/0
2.3.2014 17:10
Foto

P90e34t43r 57Č70u21n55d28e33r17l85í70k 5575601978881

no jo, když vy nehodláte respektovat rozhodnutí ukrajinského parlamentu, to je pak těžké s vámi vést diskuzi... policisté zabíjeli demonstranty a ti na oplátku zabíjeli policisty, je to mrzuté, ale to se občas stává - policisté, kteří se obrátí vůči vlastnímu lidu prostě musí počítat s tím, že si tento nenechá vše líbit - být policistou neznamená mít bianco šek na to dělat si co chcete...

0/−1
2.3.2014 19:06

P86a27v13e54l 36K75u52r85a87l 5461384730130

Policisti slouží vládě a mají poslouchat rozkazy. Jsou nástroj který má vymáhat zákon a pořádek. 

A pro mne demonstrace která hází zápalné lahve a demoluje majetek- auta... výlohy... něco naprosto nepřijatelného. Pokud proti ní policie nezasáhne a nerozežene jí je naprosto k ničemu. Do takové demonstrace bych začal střílet já sám soukromě bez ohledu na její politické názor.

A prosím když už jsme u respektování zvoleného parlamentu proč nerespektujete krymský parlament který pozval rusy? Taky byl zvolen stejně demokraticky jako ten v kyjevě. a za zády jim stálo mnohem méně zabijáků než kolem Kijevského.

+1/0
2.3.2014 19:24



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.