Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

pomalu prohlížím resty v RSS a tohle je teda pecka, Petře. Čte se to jednim dechem. A k tomu ty fotky! Ty jsou jako náhodně nalezená zlatá žíla. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Ve všech fotkách hrajou barvy a jsou nádherný, ale tentokrát mě nejvíc dostala ta černobílá fotka vraku Desdemony. 

Karma, jako ostatně pokaždé, když zamířím na Váš blog. R^  VH

0 0
možnosti
Foto

Petře, tento krásný a fotograficky mimořádně šmakovní blog mi málem utekl. Moc se potěšilo moje oko i mysl. To je úplně jiný svět, nádherně se na to kouká R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Abych byl přesnější, té lodi je mi samozřejmě moc líto, myslel jsem zvláštní barevnost a světelnost těch míst a perfektně udělané fotky.

0 0
možnosti
Foto

R^ a to už tam zůstane nafurt?8-o:-)

0 0
možnosti
Foto

1014 R^ A jak to, že jsi nevlezl dovnitř?8-o

0 0
možnosti
Foto

ani mě to nenapadlo, takových fotografů jsou plné hřbitovy... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tomu říkám kráska v nesnázích. Krásný fotky, jak je u tebe zvykem :-)

0 0
možnosti

Máte hezké fotky, Petře R^

.

Jen se ještě zeptám ... je potřeba mít na každé fotce dvě signatury? ... ta vrchní mně zážitek ruší ...

0 0
možnosti
Foto

zdravím Michale a díky, jsem na to tak zvyklý, ale budu o tom přemýšlet...

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer