Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Inter arma silent musae... a je to tak dobře:-)

DĚKUJI, Petře!

R^R^R^

1 1
možnosti

Ahoj Peter. Článok je super, presne o tom to je. ;-)

5 4
možnosti

Pan Zeman má sice ústa proříznutější než pan Schwarazenberg, ale podle mého názoru je rozhodně slušnějším člověkem. Budu volit jeho.

4 6
možnosti

Hluvátovi se líbí hluvát!

:-)

0 0
možnosti
Foto

Hřebíček na hlavičku. Jen se obávám, že těch lidí opěvujících sprostotu a buranství bude víc.

6 4
možnosti

Bohužel, mysleli jsme si, že se český lid již osvobodil od komunistických manýr.

Neosvobodil!

:-)

0 0
možnosti

Koukal jsi včera na souboj na Nově?

Jednoho budou volit hulváti a ignoranti. On se tak i chová!

Druhého budou volit lidé noblesní, slušní a čestní. Taková bude i jeho politka.

Já jsem jen zvědavý, zda je v Česku víc hulvátů než slušných lidí, víc demagogů než čestných lidí, víc těch, co pravda je jim lhostejná, než těch, co ctí Pravdu, Lásku, Svobodu a Spravedlnost.

Já budu hlasovat pro Pravdu, Lásku, Svobodu a Spravedlnost!

Pro koho budeš hlasovat Ty?

3 4
možnosti

Včera jsem se na tu debatu koukal a jsem zoufalý z toho, jak moc to naše média neumí. Já se tam nedozvěděl vůbec nic nového. Prostě omýlání toho, co čtu v novinách už minimálně týden. Dokonce oba kandidáti paní Fialové říkali, že by bylo vhodné, aby se hovořilo o jejich vizích, o přítomnosti a minulosti. A paní Fialová jela ve stylu - dekrety, manželky kandidátů, již pronesené omluvy kandidátů za předchozí fauly. Prostě bída.

5 0
možnosti

J82a36n 87N39o59v10á19k

24. 1. 2013 8:32

Jen opakujete, co před Vámi vyřknuli jiní.

4 3
možnosti
Foto

tak to jsem rád, že to tak vidí i ostatní...

3 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS