Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V81í78t 85L56i39t91o73š

4. 12. 2012 22:53

Přemýšlím, jak vyjádřit nějak originálně nadšení, ale nic mě nenapadá. Krásná série fotek, skvělé barvy, kompozice. Skvěle čitelné a čisté... Prostě super!

2 0
možnosti
Foto

N53e30l48a 85P92a39l97o17v87á

4. 12. 2012 21:54

Alej s kobercem...je úžasná.:-)

1 0
možnosti
Foto

V60í50t 11H49a75s37s38a64n

4. 12. 2012 21:30

Pane Čunderlík,

kdybych to psal anglicky, tak bych Váš fotoblog vystihl jediným slovem: Amazing!R^

Přeji hezký zbytek dne.

1 1
možnosti
Foto

díky Víte, jsem potěšen...

0 0
možnosti
Foto

Petře, v těch Počernicích jsi, myslím, objevil poklad, nebo minimálně vyfotil. Šelmy vypadají hodně krvelačně, zlaté listí to jistí a voda je očividně tvůj přítel. Prostě zase další krásnej Čunderlík :-)

1 0
možnosti
Foto

ahoj fčelko, jo ten kus vody v Počernicích je fakt parádní, když jsem tam přišel poprvé, tak jsem prostě jenom s otevřenou pusou koukal, jaké místo může člověk najít v Praze... btw. tam jsem viděl onehdá toho svého prvního ledňáčka... ;-)

1 0
možnosti

...to mě zabije... vítejte doma:-) 

Panebože, to bylo zase krásný... 

Nejvíc zarezonovala Pískovna po ránu... a všechny ostatní... 

Pokud máte pocit, že po zhlédnutí Vašich fotek nejsem schopná napsat něco inteligentního, pak vězte, že to není pocit, ale fakt. A můžete si za to sám!

R^R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

dobrá dobrá, příště nafotím černou tmu...:-P

0 0
možnosti
Foto

Petře, to je moc povedený výběr. Takže nejenom kouzelný podzim, ale taky kouzlící fotograf. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, zvláště ty pahýly. A momentka se psy také nemá chybu. Ráda jsem se podívala :-)R^

0 0
možnosti
Foto

děkuji a já jsem rád, že jste věnovala svůj čas této návštěvě...:-)

0 0
možnosti
Foto

no, je to moc hezké. Máte ji. A to Vaše "puklé nebe" tak tam patříR^ Mně by se to nepovedlo vyfotit.

0 0
možnosti
Foto

děkuji, puklé nebe je složeno ze tří fotografií, jinak by to expozičně nešlo vměstnat do jedné - oko to vidí, ale technika to zatím nedokáže zaznamenat... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkná místa a pěkné fotografie. R^

0 0
možnosti
Foto

jsem rád, že se líbily... ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS