Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

27. 9. 2012 12:50
Paráda

Já jen žasnu (a trochu závidím), kam všude se dostaneš. Je to otázka času i peněz... a v mém případě i trochu lenosti (ani ne mé, jako rodinných příslušníků) jít do velké exotiky a necivilizace :-). Ale moc pěkné, pěkně vystižené.

Apropos - předpokládám, že máš full frame, tedy pořádně dlouhé sklo (tipuju: 100-400? Nebo něco v v těchto rozsazích pevné?) Kolik váží tvoje fotovýbava? Si představuji to tahat v divočině...

0 0
možnosti

peterudes

27. 9. 2012 13:46
Re: Paráda

ahoj zipe a díky, info k technice: http://www.petrcunderlik.cz/kontakt-a-bio/fototechnika/ kompletní fotobatoh i se stativem má cca 12-13kg - občas ty kila na zádech proklínám, to mi věř... :-)

0 0
možnosti
AS

Baby_Blues

27. 9. 2012 11:36
Vůbec nevím, co říct, co už tu nebylo řečeno.

Prostě nádhera. A i to je málo. R^R^R^

S věkem mi začíná docházet, že zvířata by ani v těch nejlepších ZOO neměla být zavřená. ZOO jsem nikdy neměla ráda a vždy mi na nich něco vadilo. Až v Austrálii mi ale došlo, jak divné, a špatné je, že jsou zvířata vyrvaná ze svého přirozeného habitatu a narvaná do klecí pro naše potěšení. Lední medvěd nebo tučnák v tropických evropských vedrech prostě trpí a nikdo mi to nevyvrátí. O kolik je lepší se podívat třeba na tvé fotky ze Špicberků než jít na ně do ZOO. Tvoje blogy to dokazují, že je lepší jet třeba na Borneo a vidět orangutany a jinou zvířenu tak, jak se to má, než nešťastné v klecích. Vím, že lidi s tím nebudou souhlasit, ale musím to říct.

Karma!

0 0
možnosti

peterudes

27. 9. 2012 12:33
Re: Vůbec nevím, co říct, co už tu nebylo řečeno.

díky Alexandro :-) na obranu zoologických zahrad musím říct, že některé druhy přežívají mnohdy a právě jenom díky zoologickým zahradám, některé zahrady vrací část zvířat do volné přírody a pak je tu i podstatná část a to je výzkum daných zvířat a jejich poznávání - ti lidé, většinou ošetřovatelé, tu práci mají jako svoje životní poslání a mnohdy těm zvířatům zasvětí celý svůj život - mě nejvíc oslovují zoo typu Dvůr Králové, kde ty zvířata mají volný výběh a mohou žít relativně volně... navíc, podmínky v zoo se zlepšují, otázkou ale opravdu je, zdali je potřeba v zoo mít a zavírat do klecí teritoriální zvířata jako jsou šelmy, ptáky do voliér, atp. když vidím medvědy, žirafy a slony v zoo nijak velkou radost z toho nemám... dobrým příkladem nechť je třeba bavorský les se svojí nabídkou zvěře, která žila nebo žije v místních lesích - obrovské výběhy jsou téměř srovnatelné s volnou přírodou

0 0
možnosti
R

rising_tiki

27. 9. 2012 8:45
Teda..

..oči džungle - nádhera, díky R^;-)

0 0
možnosti

peterudes

27. 9. 2012 12:38
Re: Teda..

;-)

0 0
možnosti
LF

fcelka maja

27. 9. 2012 6:34
No jasně,

to se dalo čekat, že jo? Chci taky tak umět fotit zvířata a chci se taky dívat na orangutany a nosály jinak než přes sklo v zoo. Ale aspoň že se zatím můžu dívat na tvoje krásný fotky. V

0 0
možnosti

peterudes

27. 9. 2012 12:38
Re: No jasně,

chtěl jsem napsat něco povznášejícího, filozofického, ale nic mě nenapadá... jsem prostě jenom šťastný a vděčný, že si můžu splnit některé dětské sny... díky :-)

0 0
možnosti
L2

Lanta 20O4

26. 9. 2012 21:37
Krásný fotky

Borneo jsem měl možnost navštívit (stát Sarawak) ,ale takhle hezký fotky nemám. Jsem břídil ;-)

Autorovi blogu samozřejmě karma R^

0 0
možnosti

peterudes

26. 9. 2012 21:40
Re: Krásný fotky

díky, všimnul jsem si v minulosti příspěvků vašeho nicku na idnesu, hodně se zmiňujete o Thajsku a vůbec o jihovýchodní Asii ;-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

26. 9. 2012 21:20
Ježíšmarjá, novej Čunderlík

a já jsem nebyla dostatečně hodná... Tak až zejtra, až si Vás zasloužím :-)

0 0
možnosti

peterudes

26. 9. 2012 21:39
Re: Ježíšmarjá, novej Čunderlík

;-D;-D to se mi líbí, to budu muset navrhnout doma, potěšila jste autora ;-)

0 0
možnosti
LM

betlík

26. 9. 2012 20:47
No to je změna!

Nejdříve ledové Špicberky a teď tropické Borneo! ;-) V obou případech výborné! R^

0 0
možnosti

peterudes

26. 9. 2012 21:41
Re: No to je změna!

díky, snad už také vyzbude také trochu času na to naši zem, když tu máme tak krásné babí léto a barevný podzim ... :-)

0 0
možnosti
VH

http://hassan.blog.idnes.cz/

26. 9. 2012 18:18
Super fotoblog

..jako ostatně vždycky. Tohle by mělo jít na titulkuR^

0 0
možnosti

peterudes

26. 9. 2012 21:41
Re: Super fotoblog

je to tam :-P

0 0
možnosti
DM

M.alha

26. 9. 2012 17:36
...gde je...

...tlačítko na superkarmu?!!!!!!! díkec, úžasné fotky!!R^R^

0 0
možnosti

peterudes

26. 9. 2012 21:42
Re: ...gde je...

díky :-)

0 0
možnosti
VL

Mogen

26. 9. 2012 17:17
Je to

nádhera... Díky Vám se tady podíváme do míst, kam se ani nikdy nedostanemeR^

0 0
možnosti

peterudes

26. 9. 2012 17:28
Re: Je to

zbytečný pesimismus - na Borneo se dá dostat a strávit tam pěkných pár dní za cenu dvou běžných evropských dovolených... a čím víc vás pojede, tím lépe :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS