Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dispute

23. 8. 2012 0:42
Ze snímků zavane Nansen, Amundsen a Nobile 8-)

Vlastně i náš profesor Běhounek. Jsou ty snímky ve větší velikosti někde na webu? Nebo budou někde v časopisech? Moc mne ty záběry potěšily. Díky za odpověď. Karma - jak jinak R^;-)

0 0
možnosti

Dispute

23. 8. 2012 0:46
Po půlnoci jsem si nevšiml inzerce vaší webové stránky 8-(

Tam jsou velké formáty - díky.8-o:-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

20. 8. 2012 20:37
Uf...

k tomu se nedá nic dodat...

Hluboký obdiv, Petře!

R^R^R^R^R^

0 0
možnosti

peterudes

20. 8. 2012 21:50
Re: Uf...

díky Aretto, ale zas tak bych se nepřeceňoval, myslím, že by si mnohý návštěvník odvezl podobné snímky, Špicberky jsou totiž tak fotogenické, že ať vyfotíte téměř cokoliv, tak to vždy vypadá dobře... ;-)

0 0
možnosti

světluška77

20. 8. 2012 18:39
Nádhera

R^R^R^:-)

0 0
možnosti

peterudes

20. 8. 2012 21:51
Re: Nádhera

jsem rád, že fotky líbí...:-)

0 0
možnosti
RH

richardhorak

20. 8. 2012 9:04
Už jsem to vstřebal ...

... a že tu nádheru vstřebávám celou neděli. Já takové oblasti hodně rád. Snad se někdy potkáme a ty mi povíš, "jak se tam člověk (tím myslím sebe - obyčejného smrtelníka) dostane. ;-)

Fotky jsou profi, bezchybné ... já v nich nacházím neobyčejné kompozice ... jako příklad uvedu tu lokomotivu, chatu ... nebo loď PLANCIUS. R^R^R^

Závěr: Je to jinej level. Po všech stránkách. !!!!

2 0
možnosti
RH

richardhorak

20. 8. 2012 9:09
Re: Už jsem to vstřebal ...

A jestli ještě můžu ... zítra se jdu podívat na zajímavou akci - spojení promítání doku-filmu za doprovodu živé hudby přímo pod plátnem:

http://richhor77.sweb.cz/cesta.jpg

0 0
možnosti
TP

tichy potůček

20. 8. 2012 8:25
díky za fotky

R^ mimořádné místo nabízí mimořádné fotografie, budu se těšit na blog se zvířaty

0 0
možnosti
VL

Mogen

20. 8. 2012 6:03
Super

fotky. Vaše blogy o Norsku pouze posilují moji dlouholetou touhu po této zemi...

0 0
možnosti

peterudes

20. 8. 2012 8:30
Re: Super

tak snad se tam jednou podíváte...:-)

0 0
možnosti
P

polto

20. 8. 2012 1:20
Nebyt tech ekokecu...

... dal bych karmu, fotky se mi moc libi.

0 0
možnosti
TP

tichy potůček

20. 8. 2012 8:22
Re: Nebyt tech ekokecu...

díky, jaké ekokecy máte na mysli?

0 0
možnosti
PZ

Psí zadek

19. 8. 2012 22:24
Jééé

jak já Vám závidím! Hned bych tam jela, zvlášť v tomhle pekelnym vedru... Nechcete aspoň stručně napsat o té cestě jako takové? Jak jste se tam dostal apod.?

0 0
možnosti

peterudes

20. 8. 2012 8:33
Re: Jééé

ono to dneska není až tak náročné se na Špicberky dostat, letecká linka do Longyearbyenu je celkem pravidelná, tuším 2x denně z Osla, 5x v týdnu a na místě působí několik společností, které vlastní lodě a jsou schopny cestu zorganizovat. Já jsem spolupracoval s Oceanwide expeditions :-)

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

19. 8. 2012 22:18
Nádhera

opravdu pěkné...

Ne, že bych se tam výhledově chystal, ale jen tak orientačně, pro budoucnost - byl to zájezd? Od koho?

0 0
možnosti

peterudes

20. 8. 2012 8:34
Re: Nádhera

organizoval jsem to sám, spolupracoval jsem s Oceanwide expeditons ;-)

0 0
možnosti
KT

Ježikača

19. 8. 2012 17:14
Alkefjelet a Monaco

mě dostaly nejvíc, ale celkově je to nádhera a musí to být skvělé zážitky. sakra. pod tu vodu bych se koukla. tam bude věcí... ale když lezu ze sucháče a je kolem 0°C upadávají mi ručičky. takže krásných 20°C na větru by mě zabilo najisto.;-(

0 0
možnosti

peterudes

19. 8. 2012 17:24
Re: Alkefjelet a Monaco

potápěči s sebou měli natáčecí výbavičku a tak se s námi na konci cesty podělili o asi 30minutový film - podvodní svět v arktidě je vážně svět sám pro sebe - planeta mimozemšťanů - vidět mrože a ptáky pod vodou je úžasné a všelijaké mořské živočichy o kterých jsem nikdy neslyšel, pecka R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer