Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marek Trizuljak

6. 1. 2012 18:25
Petře, je to pěkné a moc vtipné.

Hodně jsem se pobavil. ;-D;-D;-D Jinak řečeno, pobavil bych se, kdyby to nebylo reakcí na smutné zlozvyky a nedbalosti.

Existuje ještě jeden sexy manévr: Stojíte na boční a potřebujete vjet na hlavní. Auto, kterému dáváte přednost, blikne jednou těsně před křižovatkou (anebo neblikne vůbec) a odbočí. A vy propásnete možnost...

Nečetl jsem celou diskusi, ale mimořádně rajcovní je i zvyk při potkávání v noci, když vám protijedoucí řidič rozsvítí dálková světla dvě vteřiny předtím, než se minete. On přeci potřebuje pořádně vidět...

Budu se těšit na fotky!!!

0 0
možnosti

ToMiSoft

6. 1. 2012 21:43
Re: Petře, je to pěkné a moc vtipné.

Tohle dělám omezencům jedoucím v opačném směru, kteří mají za jasné noci puštěné mlhovky a tím mě oslňují mnohem více, než je nutné a než je také povolené.

1 0
možnosti

Hufo

6. 1. 2012 18:09
sakra, to mě ženský roztrhají

jsem se párkrát přistihnul, že blikám automaticky i při vjíždění do garáže, když jsem musel najíždět z boku :-) a párkrát jsem se i v garáži připoutal a pak se divil proč nemůžu před garáží vystoupit.

jinak co se týká přejíždění z pruhu do pruhu nebo křižovatek, když někdo nebliká, trpím slepotou a ztrátou ochoty, pokud to není o život. díky kameře si to můžu dovolit. a slepotou trpím hodně často. nebo na některých křižovatkách působí divné síly, že třetina lidí co odbočuje do pravýho úhlu, tak nezvládnou blikat.

0 0
možnosti

Aretta

6. 1. 2012 18:23
Re: sakra, to mě ženský roztrhají

;-D no to Vám vysvětlím rázdva. Blinkrů se už ujal Petr, na mě zbývá připoutání v garáží = podmíněný freudův reflex z podprahově očekávané reakce.

0 0
možnosti

ToMiSoft

6. 1. 2012 15:32
A velmi sexy je také

A velmi sexy je také to, když mlhovky používáte jen v těch třech povolených situacích a ne např. za jasné noci.

0 0
možnosti

peterudes

6. 1. 2012 15:42
Re: A velmi sexy je také

R^ těch sexy věcí při řízení se najde víc

0 0
možnosti

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

6. 1. 2012 15:20
hezky, pekne

R^

0 0
možnosti

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

6. 1. 2012 15:38
Re: hezky, pekne

jen me napadlo - ze zeny? Co maji pak vetsiho? :-)

0 0
možnosti

tuana

6. 1. 2012 15:15
v tom případě

je u nás spoustu impotentů,jelikož blikat blinkr vidím stále méně a méně

1 0
možnosti

Antonín, topič

6. 1. 2012 13:13
Ještě bych přidal,

že nejenom vyjíždění z řady parkujících vozidel, ale i zajíždění do ní si zaslouží blinkry.

Řidiče, kteří při spatření místa zadupnou brzdu, točí volantem a nakonec (možná) hodí blinkr, častuji tak nevybíravými nadávkami, že i Robert Rosenberg by se červenal.

0 0
možnosti

peterudes

6. 1. 2012 15:43
Re: Ještě bych přidal,

R^ těch příkladů by se našlo určitě ještě více, prostě a jednoduše: blinkrů není nikdy dost ;-)

1 0
možnosti

parnassius

6. 1. 2012 10:57
To je naprosto v pořádku,

já, vzhledem ke své napdrůměrné vybavenosti, používám signalizační zařízení ukazatele směru jízdy hojně a nejlépe všechny na jednou. Při poslední cestě po D1 do Brna a zpět jsem v podstatě nedělal nic jiného........

4 0
možnosti

Aretta

6. 1. 2012 11:33
Re: To je naprosto v pořádku,

;-D;-D;-D ono to už skoro vypadá, že Vás pronásleduju... ale vlastně ano - mám pár svých oblíbených blogerů, které čtu, a v diskusi hledám zas oblíbené diskutéry.

0 0
možnosti

Aretta

6. 1. 2012 10:48
Ach, Petře....

a já furt, co mě na Vás tak přitahuje. Houbeles fotoblogy, blinkry to jsou! ;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti

peterudes

6. 1. 2012 11:44
Re: Ach, Petře....

blikám často, blikám rád ;-)

0 0
možnosti

Smrť

6. 1. 2012 9:45
:-D Karma!

Sice článek pobavil, ale v provozu už ten častý nešvar neschopnosti používat směrovky tak veselý není. Občas člověk z chování řidiče i bez blinkrů pozná, že se chystá odbočit, ale stává se mi poměrně často, že mě někdo (i v obci) rychle předjede, bez použití směrovky mi hodí auto těsně před čumák, hned prudce dupne na brzdu a začne odbočovat. Může mi někdo z řidičů Octavií, které tento manévr praktikují nejčastěji, vysvětlit, k čemu je dobré nadměrnou rychlostí někoho předjíždět, když potřebují naopak zpomalit kvůli bezpečnému odbočení? Jiní řidiči směrovku zapnout vteřinu před odbočením, případně až v průběhu odbočování - ti zjevně nepochopili, proč blinkr vlastně používají, k čemu primárně slouží. Jo a taky je velmi sexy (zvláště za tmy) při zastavení nestát na pedálu brzdy, ale zatáhnout tu ruční - oči řidiče za vámi to ocení. A velmi, velmi, VELMI sexy je nesvítit dálkovými světly, když před vámi nebo proti vám jede auto.

6 0
možnosti

ToMiSoft

6. 1. 2012 15:42
Re: :-D Karma!

A velmi sexy je také to, když mlhovky používáte jen v těch třech povolených situacích a ne např. za jasné noci.

0 0
možnosti

ladyevil_cz

6. 1. 2012 9:36
:)))

;-D ;-D R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer