Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dýmka

6. 5. 2011 13:01
Pěkný článek.

Jen v jednom nesouhlasím; při současné vyrovnanosti hokejových reprezentací to sportovní štěstí prostě nesmí chybět.

0 0
možnosti

ženská

5. 5. 2011 17:20
Útok Smola......

Už se těším na páteční utkání, jen nevím, komu mám fandit.Čtyřicettři let jsem žila a i pár roků bydlela na Slovensku a nemůžu se smířit s rozdělením. Ale co se slušnoti  ve fandění týká, jsem pro, aby to bylo oboustranné jak od hráčů, tak od fandů. Každý tým je zodpovědný za svoji hru a nemá cenu to svalovat na okolí. A proto ať zvítězí dobrý hokej  a naši ať  přivezou medaili!

Zdraví PB VII-489,.

 

0 0
možnosti

anti-impy

5. 5. 2011 16:26
ja mam slováky rád (hlavně slovenky)

ale v tom hokeji jsou opravdu nesnesitelní. většinou i ti, co jsou normálně naprosto v klidu. nějakej mindrák tam holt bude - a to se neposmívám, jen vyjadřuju názor.

tak ať vyhraje lepší se štěstím nebo bez;-)

0 0
možnosti

rachitico

5. 5. 2011 9:02
Slováci nás porazí

možná už v základním čase, důvěra 10/10.

Autore, jste amatér.Rv

0 0
možnosti

Juraj 1

5. 5. 2011 8:22
Hokej a nacionalismus

Byl jsem před pár lety na mistrovství ve Vídni, Česko-Slovensko. Na začátku utkání fanoušci rozvinuli velkou slovenskou vlajku s nápisem "I Ježíš byl Slovák" pod střechou haly nad sedadly. Když začali dost prohrávat, tak ji sami sundali. Nevím, přijde mi, že na Slovensku je s hokejem spojeno neobvyklé národovectví a nacionalismus ( v míře opravdu nevídané) a že je to fakt poměrně nešťastné.Možná je to také jedna s příčin neúspěchů mužstva- přemotivovanost spolu s neviděním chyb u sebe je opravdu katastrofická atmosfera pro mužstvo, je to asi dost velké závaží na nohách a v hlavě.... Zdá se, že bohužel asi brzy vypadnou a že to bude skutečná národní katastrofa, výbuch mužstva slovenských hvězd je pro slováky možná větší katastrofa, než výbuch Fukušimy pro Japonce. 

0 0
možnosti

johnpeters

5. 5. 2011 13:17
Re: Hokej a nacionalismus

Slovenský šovinismus má tato enkláva v genech(já voj.služba 1967-69-26 měsíců),mohu o tom napsat román...

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer