Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Betio

4. 11. 2010 12:02
Karma

a panu ŠulcoviRv

0 0
možnosti

buxus

4. 11. 2010 12:01
Škoda, že to nerozebíráte ...

Právě skutečnost, že na chyby přišlo víceméně náhodou a pozdě, vidím jako základní průšvih. Co by s tím chtěli dělat, kdyby na to přišli třeba někdy v lednu?

0 0
možnosti

bull001@seznam.cz

4. 11. 2010 11:35
Vzhledem k tomu,

že Šulc ty "neplatné" soupisky potvrdil, vidím to na soud. Podle toho, co jsem četl, mužstva nastupovala s platnou soupiskou a kartami a nic jiného tam uvedené není. To že něco chybělo na svazu je jiná, ale pak neměl svaz potvrdit ty soupisky. Začarovaný kruh. Jsem zvědavý na pokračování.

0 0
možnosti

hilsner_urquell

4. 11. 2010 11:08
Podle mě

by rozumný trest bylo zákaz startu pro hráče, kterých se ty nesrovnalosti týkají, na stejný počet zápasů, který odehráli bez oprávnění...

0 0
možnosti

peterudes

4. 11. 2010 11:09
Re: Podle mě

jistě těch možností bylo určitě více, odebrání bodů a degradování celého ročníku je podle mě tou nejhorší...

0 0
možnosti

isabell

4. 11. 2010 10:59
...

Aha, podle vás by tedy bylo správnější, aby gentlemani, co mají "papíry" v pořádku, přihmouřili oči nad kolegy, co mají v klubech binec, byť jen papírový, hlavně aby neutrpěl... no kdo vlastně? Fanoušci?

Ti jsou snad schopni pochopit, že za propad jejich klubů mohou jejich vládci, kteří prostě kašlali na své povinnosti.

Omlouvat šlendrián, mávat nad ním rukou a dovolávat se jakési dohody, mi přijde více "české", když už jsme u toho paušalizování, než to, že šéf extraligy rozhodl prostě podle pravidel.

Můžeme max. polemizovat nad  tím, proč se na takový binec přišlo tak pozdě.

PS: naštěstí jsem fanynkou klubu, který se sám o sobě dostal celkem vysoko a v inovované tabulce popolezle pouze o jedno místo vzhůru, a dokážu pochopit naštvanost fandů Bolky nebo Plzně, ale nepochopím, proč svou naštvanost hází na někoho jiného a nepřiznají si, kdo udělal tu první, ovšem fatální chybu....

0 0
možnosti

emersonskej

4. 11. 2010 10:53
Souhlas

A karma !!! Je to svinstvo !!!!;-O;-€

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer