Petr Čunderlík

Pohled dravce... (fotoblog)

14. 03. 2014 7:48:38
Zima bez sněhu je jako podzim bez barevného listí... Pokud nežijete na horách, tak vám letošní zima mnoho šancí, na to myslet si, že je zima, nedala. Jednou z vyjímek byl poslední lednový víkend, a protože se všechno sešlo, tak jak má a dobré nabídky se neodmítají, potkal jsem se opět po pár letech s Rosťou Stachem a dalšími fotografy a vyrazili jsme do východních Čech fotografovat Edovy ptáky... :-)

"Sněží, sněží", vykřikoval jsem a pobíhal po místnosti jak malý kluk, někdy z kraje týdne, když jsem rozlepil po ránu oko a viděl, že se z nebe sype bílé nadělení a že zatím co jsem spal, už nějaký ten centimetřík napadl. Přesně v tu chvlíli jsem se rozhodnul: "v pátek vyrážíme". Posledních několik měsíců bylo víc než náročných a já se potřeboval vyvenčit. Focení dravců s Rosťou Stachem jsem absolvoval již dvakrát, ale naposledy před 3 roky, vždy rád tohoto skvělého člověka a fotografa vidím a Edu Školouda a jeho dravce jakbysmet, tak že jsem se těšil dvojnásob, respektive trojnásob. A co z mrazivého víkendového focení vzniklo? Pár snímků, které potěšily mě a snad potěší i vás...

_H5B6156_2.jpg

Puštík vousatý

_H5B6303.jpg

Orel skalní

_H5B6383_2.jpg

Orel skalní

IMG_4261_2.jpg

Sýček obecný

IMG_4339.jpg

Výr sibiřský

IMG_4401.jpg

Káně harrisova

IMG_4417.jpg

Raroh

IMG_4303.jpg

Sýček obecný

IMG_5868.jpg

Výr velký

IMG_5935.jpg

Sova pálená

IMG_5967.jpg

Orel mořský

IMG_4360.jpg

Výr sibiřský

IMG_6129.jpg

Puštík obecný

IMG_6071.jpg

Pohled dravce - orel mořský

IMG_6053.jpg

Orel mořský

A protože jsem měl ze sněhu radost nejenom já, tak si jej užívaly i naše šelmy...

majda.jpg

Majda

molly.jpg

Molly

majda_molly.jpg

Majda & Molly


Fotografie z tohoto článku a další ve vyšším rozlišení najdete také na stránkách


www.petrcunderlik.cz

Přeji všem hezký den!

Autor: Petr Čunderlík | karma: 31.36 | přečteno: 1738 ×
Poslední články autora